STHLM - boende

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Har en släkting som vill vara inneboende i sthlm söder/solna.

Hon är en vettig tjej, 24 år, studerar och jobbar. Vore tacksamt om någon kunde hjälpa till.

MVH Danne

Nog för att Motala är söder om centrala Stockholm, men jag tror nog inte hon vill bo hos dig iaf :hihi

Å södra Stockholm eller Solna? :va Solna ligger ju norr om "stan"! :va

Vad snackar du om? Hur 17 vet du vart jag bor, det är ju hemligt! :brinnerup

Känner mig förföljd :förföljelsemani :skrämd

Edit: Kommer vara i Solna måndag tisdag. :hemligtuppdrag

Vad snackar du om? Hur 17 vet du vart jag bor, det är ju hemligt! :brinnerup

Känner mig förföljd :förföljelsemani :skrämd

Edit: Kommer vara i Solna måndag tisdag. :hemligtuppdrag
Om du tittar ut genom köksfönstret så kan du vinka till den svarta vanen! :D

Klart man har koll på aktiva öschöttar :tummenupp Halva jag kommer ju trots allt därifrån :)

Kungsängen är inte heller Söder/Solna, dear. :näsblod

Vafan ska alla bondjävlar hit och göra förresten? :mad:

Utan bönderna skulle Sverige stanna, just mat är det viktigate för människan som Sverige producerar.

Allt som Stockholm bidrar med är egentligen bara sekundärt.

Utan bönderna skulle Sverige stanna, just mat är det viktigate för människan som Sverige producerar.

Allt som Stockholm bidrar med är egentligen bara sekundärt.

Ja, men om bönderna flyttar hit kan dom ju inte producera mat och således har dom inget här att göra. :tummenupp

skulle kunna skriva ett exakt likadant meddelande som TS bara ålder -2 år,

verkar vara omöjligt att få tag på boende där nere, jag har dock vänner man själv kan sova någon natt hos men verkar vara klurigt att få tag på nått eget :gnissla

Jag har ett litet hus i Handen (Kolartorp) som hon kan få hyra om hon inte promt vill vara inneboende hos någon. Tur att hon har stora tuttar annars hade jag inte erbjudit huset!

Jag bor på Södermalm i en trea på 87 kvm. Min nuvarande inneboende flyttar ut med kort varsel och jag ska därför omgående hitta en ny Tjej som tar över efter henne. Har en annons på blocket som hon kan läsa. Om hon söker på RUM i rymlig trea på Södermalm så hittar hon den.

Back