Stenungsundstråden

mer bilder : O

:yoparty Outsiders:rock
Suzuki GSXR:2cool

Bifogat

• burn.jpg
    burn.jpg
    95.4 KB · Visningar: 68
  • 1879.jpg
    1879.jpg
    124.3 KB · Visningar: 51
  • fff.jpg
    fff.jpg
    124.4 KB · Visningar: 53
Last edited:

Kul att se gammla bettan på banan igen,o på hjulen ocskaå:tungan
Skulle enligt min mening vart kolt med lite mer grønt.

Vadå mer grönt? Du täckte ju ändå bara över allt grönt med silvertejp...förstår att färgvalet på R1:an var ganska enkelt för dig...:D

Last edited:
haha

:corn hahaha jonas jonas jonas ..:såjaponken våran lilla bling blinggubbe..du kommer säker behöva den tejpen med tanke på dina andra hojar :hihi

:lol

Bifogat

• Bild 004,,.jpg
    Bild 004,,.jpg
    114 KB · Visningar: 49
Gubbar Gubbar Gubbar ??!

Ja man vet ju aldrig vad man kan førvænta sig nær man ær ute och kør med detta tokiga jæng:hoppa :wiggle
Bæst att vara før bered på vad sommhelst:crash

haha

Ha ha så sant så snat för i sommar kommer det vara mycket hoj åkande. Å kan ju hända att det blir en hel del fest med. Men det tråkiga med detta gäng är att visa verkar vara hemma från att köra eller festa med alla goa gubbar för dem ska vara med tjejen.. :va :va
Det håler inte gubbar, A eller rikard å danne ni kanske känner er träffade. :va

Jävla Tofflar här inte hemma med outsders tycker jag, Nått vi får ta upp på nästa möte.!!!

Ja man vet ju aldrig vad man kan førvænta sig nær man ær ute och kør med detta tokiga jæng:hoppa :wiggle
Bæst att vara før bered på vad sommhelst:crash

Ha ha så sant så snat för i sommar kommer det vara mycket hoj åkande. Å kan ju hända att det blir en hel del fest med. Men det tråkiga med detta gäng är att visa verkar vara hemma från att köra eller festa med alla goa gubbar för dem ska vara med tjejen.. :va :va

Jävla Tofflar här inte hemma med outsders tycker jag, Nått vi får ta upp på nästa möte.!!!

Nån som fattar vad han säger? Har aldrig sett så kass stavning och meningsbyggnad tror jag... :D :D :D

bla bla...

ok,, jag tror att vi har en liten insamling på gång,, vi får tydligen skicka en kille på svenska kurs,,, för jag fattar inte nått jag heller?? :va :va

har vi inte G i svenska som krav i Outsiders.??..... :gnissla

verkar som du får vänta lite till så som du skriver,, hahahaa:tungan

ok,, jag tror att vi har en liten insamling på gång,, vi får tydligen skicka en kille på svenska kurs,,, för jag fattar inte nått jag heller?? :va :va

har vi inte G i svenska som krav i Outsiders.??..... :gnissla

verkar som du får vänta lite till så som du skriver,, hahahaa:tungan
Vete fan om han ens kvalar till prospect... :såjaponken

:fakta

Hmm.. jadu Jonny ponken... nu kastar du VERKLIGEN stenbumlingar i ett skört glashus :fakta :jisses

Som sagt, ta d lugnt med spriten/whiskeyn när du sitter vid datorn...:D :D :-p

ha ha ha !!!

Sorry gubbar var lite för mycket whisky den kvällen.:yoparty Tokigt det kan bli då...

Inga roliga ban dagar snart.?:va Längtar !!!

:fakta

Hmm.. jadu Jonny ponken... nu kastar du VERKLIGEN stenbumlingar i ett skört glashus :fakta :jisses

Som sagt, ta d lugnt med spriten/whiskeyn när du sitter vid datorn...:D :D :-p

Säger du killen ? haha
Inte kollat nått på ebay om kåper till mig? :tummenupp
Hade varit nice så man kan ladda på riktigt mycket nästa gång:yoparty

Vete fan om han ens kvalar till prospect... :såjaponken

Last edited:
Yes!

:tummenupp fn vad gott! nu kör jag lagligt igen.. slapp körförbudet :fakta i dag.. :D plus att jag fick ordning på blinket fram som strulade så in i för mig. SKÖNT... nu kan jag meka tillbax allt igen, hahaha:yoparty
:blah

ha ha ha !!!

Sorry gubbar var lite för mycket whisky den kvällen.:yoparty Tokigt det kan bli då...

Inga roliga ban dagar snart.?:va Längtar !!!

Säger du killen ? haha
Inte kollat nått på ebay om kåper till mig? :tummenupp
Hade varit nice så man kan ladda på riktigt mycket nästa gång:yoparty

Kollade på senast igår på ww.mtt.nu efter kraschkåpor... men jag har ju redan "krasch(ade) :huvet kåpor på så ja kan kanske fixa nya kåpor på vänster sida bara så e allt klart!!:Rockbanan :D

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back