Winrick
ZZZzzzZZZzzz
 jag e på med !!
  jag e på med !!  
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
 jag e på med !!
  jag e på med !!  
Winrick skrev:2140424jag e på med !!

men imon kan du va me!!!!
 men imon kan du va me!!!! 

när en annan ska behöva gå här i Norge och harva
  när en annan ska behöva gå här i Norge och harva  och läsa här på sporthoj om när ni är på turer som man missar. Ska behöva vara kvar här tills på måndag då det ÄNTLIGEN är dags att äka hem. Men då ska jag jävlarimig ta igen alla körning som jag missat när jag varit borta
 och läsa här på sporthoj om när ni är på turer som man missar. Ska behöva vara kvar här tills på måndag då det ÄNTLIGEN är dags att äka hem. Men då ska jag jävlarimig ta igen alla körning som jag missat när jag varit borta  . Ha det så gött då när ni åker på långtur imorgon
. Ha det så gött då när ni åker på långtur imorgon  ...
 ...SUKKI skrev:2141074Ja då va ännu ett pass avklarat på ca:35 mil idag
det var en bra tur
Och tackar -MattiasH- den enda respartern som dök upp

SUKKI skrev:2143050Japp! Villlllken skön söndag det har varit
TACKAR samtliga som var med!!!!!
Härliga 37mil till på mätaren snart är den ju gammmmal
Med många kurvor,(grus?),gupp,ÅÅÅÅ god mat i Ed
 .
 .   .
 . 

.
 . 

SUKKI skrev:TACKAR samtliga som var med!!!!!

nosense skrev:Man blev ju inte mindre sugen på att byta till nåt "Italjenst" efter dagens övningar heller
 Köp en DERBI 50 cc
  Köp en DERBI 50 cc  

[/QUOTE]
[/QUOTE] 

. En apriliatrio vore helrätt tycker jag
 . En apriliatrio vore helrätt tycker jag  

nosense skrev:2143558Ja tråkigare söndag kunde man haft!
Ska ut i garaget o leta reda på var potthålsmagneten sitter i mitt framhjul..trodde nästan fälgen skulle gå i bitar
Man blev ju inte mindre sugen på att byta till nåt "Italjenst" efter dagens övningar heller

En hel del avåkningar under dagen, varav Outsiders stod för drygt 25%
  En hel del avåkningar under dagen, varav Outsiders stod för drygt 25%   kostar på att sätta sitt namn på pränt
 kostar på att sätta sitt namn på pränt   slutligen rasade min motor oxå på nåt mystiskt sätt, så nu blir de till å meka som fan så ja e klar till nästa bandag
  slutligen rasade min motor oxå på nåt mystiskt sätt, så nu blir de till å meka som fan så ja e klar till nästa bandag   

freding skrev:2160815Ja fy fan vilken dag det varit, full fart från början till slutEn hel del avåkningar under dagen, varav Outsiders stod för drygt 25%
kostar på att sätta sitt namn på pränt
slutligen rasade min motor oxå på nåt mystiskt sätt, så nu blir de till å meka som fan så ja e klar till nästa bandag

Tack alla som var med, speciellt Broms som var modig å lånade ut sin nya hoj till mig, som dessutom gick för jävla bra... Suzuki rules

blev rätt trött och seg ett tag men sen släppte det då var jag ute och åkte med Sukki och Winrick på slutet av dagen riktigt kul
 blev rätt trött och seg ett tag men sen släppte det då var jag ute och åkte med Sukki och Winrick på slutet av dagen riktigt kul  

|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |