Stenungsundstråden

Japp...där fanns mycke fint.
Själv kom jag in från Korsvägen, å fastnade vid första montern.
Efter det kändes det som jag kunde gå hem. :D
Men jag tvingade mig själv att gå videre, å upptäckte till min förvåning :rolleyes: att hojar kunde vara snygga utan att det stod APRILIA på tanken :tungan

R6:an e bånnfrän :drool å daytona 675:an e också helt rätt.
Sukka 600/750 e nästan för läckra för sitt eget bästa :Bugar ( :skrämd :va var det verkligen jag som skrev det :D )
Jaja....sukkagänget den bjuder jag på :gnissla :krama

Last edited:
Jo, sukkorna var som vanligt fina, men finast på mässan tycker jag polka-gris R6:an var.... så jäkla läcker.... :kär

Pernell skrev:
Vet inte varför jag läst MEN.. jag har aldrig någonsin sett så många smileys i en tråd!!! På gränsen till imponerande...
De e för att vi e ett sånt gott gäng "gubbar" här :tummenupp

japp :tummenupp , då har man gjort i ordning skinnstället... lite sent (tidigt) kanske men nu e d bara hojen kvar... :gnissla

Ett nytt bakdäck.. ("DUDAT?") och ett gäng blinkers bara..

:banana Snart e d Dags att bli av med rosten! :yoparty

Winrick skrev:
japp :tummenupp , då har man gjort i ordning skinnstället... lite sent (tidigt) kanske men nu e d bara hojen kvar... :gnissla

Ett nytt bakdäck.. ("DUDAT?") och ett gäng blinkers bara..

:banana Snart e d Dags att bli av med rosten! :yoparty
Ja däcket ligger här så fint så :)

freding skrev:
första bandagen bokad å betalad, kinnekulle 29/4 me www.actionpics.se, häng på allihop nu :)
japp, :tummenupp bockad e den men nu har jag ju ingen hoj att leka med haha :kocko

Letar letar.. :va TACK för hjälpen i går med däcket... jag e alltid ute i sista sec.. :kocko

men d jick ju bra ändå :hihi bay bay 750. hej hej 1000 :D :D :D

hat GOTT! :pannkyss

:hihi he he Tycker jag.. JAG E LADDAD TILL TUSEN :huvet

Ska köra så d rycker...

Vill hitta en rolig hoj NU!! :4skrika .... fan att d ska vara så svårt! :va

Får la boka tid till banan???

Hat GOTT!! :tungan

Torrbrytning

Drog av skynket och bullrade igång :yoparty ....... Satt å torrbröt en stund....drömde.... Vaknade..... var faan är våren :huvet ..... Nån annan som också har detta syndrom :confused: :confused:

maximus skrev:
Drog av skynket och bullrade igång :yoparty ....... Satt å torrbröt en stund....drömde.... Vaknade..... var faan är våren :huvet ..... Nån annan som också har detta syndrom :confused: :confused:

NEPP.....inte alls:rolleyes:

jag tror jonas e hemma fyra veckor nu,, Broms kommer på tisdag... kanske hittat en hoj nu :banana :hihi

maximus skrev:
:3freak man börjar bli rejält sugen nu.. har ingen hoj själv för tillfället men tydligen står det två heta hojar i min källare... synd att jag inte äger dom själv bara :hihi

En månad kvar... :tummenupp

Winrick skrev:
:3freak man börjar bli rejält sugen nu.. har ingen hoj själv för tillfället men tydligen står det två heta hojar i min källare... synd att jag inte äger dom själv bara :hihi

japp och sukken som står i kællarn din ger du fan i att testkøra :ajjabajja før då blir jag :mad: och kommer o :fatta! .
Annars ær det schyst av dig:kiss att låna ut plats i kællarn. Det tackar vi før :Bugar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman