Stenungsundstråden

Nej du Sukki...... :bladder
Det har jag ingen tro på. Rött e inte din färg :fatta!
Byt avatar.... :7peta
Om inte...så blir jag AVIS

/Anders

Ps.
ja e j*vligt sugen på Assen.
Ds.

japp!! ;)

Don Quixote skrev:
Se där ja, där har vi ju Rickard! Gött o se till dig i söndags. Vi lär väl träffas på mässan! Ha'de gött!!

Tjenna tjenna Björn, tack desamma!! Ser fram imot mässan å framför allt sommaren som nästan är här! ;)

ha d ha d.....

:2cool Japp!! Freding hur känns andra platsen??? :arsele

Jag ska väll ta rekordet nästa gång! :D vill ju inte ta allt direkt :hihi

Sparar lite..

:banana Jävligt roligt var d i går ialla fall, ha d GOTT !!! :yoparty :pannkyss

:hihi

Winrick skrev:
:2cool Japp!! Freding hur känns andra platsen??? :arsele

Jag ska väll ta rekordet nästa gång! :D vill ju inte ta allt direkt :hihi

Sparar lite..

:banana Jävligt roligt var d i går ialla fall, ha d GOTT !!! :yoparty :pannkyss

:hihi
Du har ju tjatat om att få komma med på film, eftersom du inte var med på nån från Anderstorp *fniss*, nu var jag ju snäll ju... :kocko

:D älskar dig me!!!! :pannkyss

Dessutom så har jag fortfarande rekordet :tummenupp

Last edited:
freding skrev:
Du har ju tjatat om att få komma med på film, eftersom du inte var med på nån från Anderstorp *fniss*, nu var jag ju snäll ju... :kocko

:D älskar dig me!!!! :pannkyss

Dessutom så har jag fortfarande rekordet :tummenupp

Just nu ja... vänta bara. e dig i hälarna!! :lol å du har en körning mer :hihi

PUSS PUSS! :2cool

Egen ingång.....

Varför har inte Stenungsunds MC egen "tråd" i MC GRUPPER I SVERIGE här på SH?
Annorlunda fråga kanske men det skulle vara lättare att hitta "hem" .. :confused: :)

Kawasaki/Nils skrev:
Varför har inte Stenungsunds MC egen "tråd" i MC GRUPPER I SVERIGE här på SH?
Annorlunda fråga kanske men det skulle vara lättare att hitta "hem" .. :confused: :)
Hade de haft en egen tråd där, så hade nog inte jag snurrat i den, för jag är inte med i Stenungsunds Mc. Tycker själv att detta sätt, som Anders har gjort på, är mer inbjudande för alla åkare i trakten :tummenupp

freding skrev:
Hade de haft en egen tråd där, så hade nog inte jag snurrat i den, för jag är inte med i Stenungsunds Mc. Tycker själv att detta sätt, som Anders har gjort på, är mer inbjudande för alla åkare i trakten :tummenupp
Ok, det var en så klok tanke att jag inte reflekterade ens.... :kocko

mässan

ja då var det dax igen för den årliga mässan.ska dit på lördagen så då får ni hålla er undan :tummenupp så att ni inte stör min planering!!! :lol :hihi :lol

Ska också dit på Lördagen så man får väl se vilka man springer på, blir nog Stars n`Bars efteråt för kompisen spelar där då bland många andra av Gbg`s musikelit

Back