Stenungsundstråden

GOTT med SEMESTER!! :tummenupp

Nu kommer det bli ett par mil på både ett och två hjul: :banana

Det ramlar in en och en annan på sidan hela tiden nu gott att se: :tummenupp

får ta en tur snart ju!? :hihi

ha d gott alla!!

Gixxi skrev:
SUZUKI :tummenupp Du får fortfarande låna min hoj, så kan jag låna din. :wiggle

Såg att det skulle finnas en till st.höga bo med sport hoj?? :va Blev lite förvånad.. Brukar den stå i garaget eller?? :hej

Ha d Gott .... :rock
Det var ju bara för å va snäll mot dig, så du fick känna på nåt me mer kraft än en "mellan"hoj :hihi
StoraHöga-bon är nog killen på ZX6:an som kom till McD. när vi skulle åka sist. Har redan fått hans nummer (jaja...inga sånna kommentarer nu...) och meddelas om våra körningar, han va upptagen i lördags men e säkert mednästa gång.
puss puss :pannkyss

:lol tror du jag höll på att skita mig i näven när jag fick se att min gamla klasskompis :hihi (som gillade mycket, men fordon var inte en av dom)
sitta på en hoj, ha ha ha kul som fan!! :tummenupp :tummenupp

Det var nog tur att vi va me och mullrade så vi fick skrämt bort rådjur,rävar, hästar mm åt symaskinerna he he :D :D

Här är en st-sundare till!! Släng upp ett medelande i denna tråd när ni ska ut och köra nästa gång, så hänger jag gärna med... :tummenupp

-MattiasH- skrev:
Här är en st-sundare till!! Släng upp ett medelande i denna tråd när ni ska ut och köra nästa gång, så hänger jag gärna med... :tummenupp
Hallåj Mattias.. :) Söndagar 10,00 på statoil är en stående tid varje vecka.
Abbanovich brukar vara lekledare för dessa äventyr=mycket bra krokig körning. :banana :banana Titta gärna upp på klubben också..Första avfarten till höger efter Nestgårdshallen Onsdagar 18,00. Vore kul med fler medlemmar.
Skall tilläggas att även gamla medlemmar som skriver i detta forum är välkommna tillbaka till klubben :7peta :7peta

Tja ... va allt en riktigt fin tur igår med, men vissa ska fan hålla sig borta från vägarna tycker jag... jävla kärring... väldigt nära inlösen där :fatta!

:kocko Ja hon hade inte alla hästar hemma i stallet!!
Kunde gått illa :( men du hanterade situationen grymt :tummenupp

I dag blir det åka, solen visar sig idag, helt otroligt..... :banana

Spriten ska ur kroppen bara... :fyllisar :hihi

Ja idag är det fint väder :tummenupp . Det får ju bli en tur sen när man vaknat ordentligt, efter gårdagens :fyllisar .

Back