freding
en Outsider...
Haha...tänkte nämna att du framför dit fordon lite tokigtVilken kanon tur!!! mätaren stannade på stadiga 40 mil och detta av enbart kurvig väg, sjukt kul...
Får bara byta ett broms greppså e man ute igen
/ Micke

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha...tänkte nämna att du framför dit fordon lite tokigtVilken kanon tur!!! mätaren stannade på stadiga 40 mil och detta av enbart kurvig väg, sjukt kul...
Får bara byta ett broms greppså e man ute igen
/ Micke
Tack för den goa turen igår! alltid kul att se nya vägar, dom var ju inte heller helt raka om man säger såVilket tempo ni hade..
hyfsat varmt var det oxo, det gick åt mycket vatten.
/Johan
men varmt som satan,,,
blev ett par goa mil på favvo vägarnamer sånt...
bra kört gubbar,,, sen kan man prata om knixen ,,,,, men nääää.. haha
hoppas hojen blir ok snart igen,![]()
tyvärr inte, men säkert om några dar igenHon rullade redan igårså de va ingen större fara... jäävla höla!!! men men nu vet man vart den e
Skall någon ut och åka ikväll?
Hon rullade redan igårså de va ingen större fara... jäävla höla!!! men men nu vet man vart den e
Skall någon ut och åka ikväll?
Gp:t grusat.
Åkte hem från arbetet då jag såg tre högar med grus på vägen .Alla mellan Hog /Källtorps vägen och avstickare till Ljunskogaren. En alldels bakom kurvan vid Leif med Sopbilarna.
Ta´lungt om ni skall ut å åka. Efter Svenshögen vet jag inte hur det är.
Någon som hänger på ut och åker ett par mil ikväll? Behöver rasta hojen lite innan den beckar igen...
tel 0735-040839
Hej.
På Anderstorp den 13 april var det en kille som smällde ihop med en annan. Vill bestämt minnas att han var från Stenungsund.
Vet någon hur det gick med honom?
I morgon 11:00 på BILIA! Avfärd norrut?! Brudfjället och Halden?! Om Knixen vågar![]()
![]()
Fast vi tar andra småvägar denna gång, och även en lååång raka ovanför xxxxxx-avfarten för lite lek
![]()
Och ingen kort runda som förra gången![]()
Tjena!
Jo, det är Jonny (Absolut här på forumet) du pratar om. Han mår bra, klarade sig frövånansvärt bra oxå, som det ser ut än. Strålbenet i vänster överarm brutet, vänster underarm samt tumme likaså. Vänster vadben gick oxå av, hur knäet mår har jag inte hört nåt om på sistone, men där var väl enda ? så vitt jag vet...måste ringa honom inser jag...![]()
![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt