Stenskott...

Swedie skrev:
2589459 okejdå, men öh... jag tror man får nån sorts "du kostar oss pengar"-ökning på premien. :)

Kostar typ 100-150kr.
Gjorde det minst 2ggr på en bil jag hade förut och inte märktes det på premien! Du är juh inte direkt vållande! :hihi

http://www.stenskottfixaren.se/
Brukar ju stå sånna där tjommar utanför köpcentra och liknande har jag sett, brukar väll inte kosta mer en ett par hundra. Inga större ansträngningar dom sätter dit en sugklocka suger vakum,sprutar i nått skit, putsar lite med ett rasorblade, KLaRT! 5min!

Lycka TILL!

MDM skrev:
2589102 Om man har fått ett stenskott med liten (ca 1 cm) spricka är det kört att laga rutan då?

Det går bra att laga alla sprickor, vi har lagat sprickor som har varit flera decimeter långa. Det kan bli osynliga lagningar om man har tur med vinkeln på sprickan, det är hur som helst inga problem at laga långa sprickor!

P@trik skrev:
2589486 Kan sätta pengar på att om du lagar så får du stenskott på hemvägen..

Du kan ju tillochmed få lagningen gratis swedie, bara du klarar dig utan stenskott på hemvägen så:tummenupp

Nejmen närmaste glasfirma borde fixa det för en hundring eller två.

Mupp... du kan utnytja försäkringen 3 ggr per år utan ökad premie.... kostar 200 kr lagligt att fådet fixat

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar