Stendöd = konstigt

Status
Ej öppen för fler svar.
tycker du har fått nog med tips för att behöva tältsäng med ut i garaget....

hehe, ta mewd telefjonkan ut så ringer jag sen :D Blir nog inte förns vid 17:30 typ...

KvalitetsMiffo skrev:
tycker du har fått nog med tips för att behöva tältsäng med ut i garaget....

Väntar på att kaZmur kanske ska komma... ska köpa mig ett nytt stift om ca 20min och sen ska det provas igen väntar även på att batteriet ska ladda upp sig själv.

Alex.J skrev:
Sten är alltså död och du super mycket? Det låter som posttraumatisk stress, lägg av med kröken, du får inte tillbaka Sten bara för att du super ner dig. Han är död, det är bara att acceptera. :arsele

sgtpepper skrev:
Sten är alltså död och du super mycket? Det låter som posttraumatisk stress, lägg av med kröken, du får inte tillbaka Sten bara för att du super ner dig. Han är död, det är bara att acceptera. :arsele

:rofl :rofl :rofl

sgtpepper skrev:

än ska jag inte ge upp ska snart prova med elchock med :hihi

Som bumse-åkarn skrev ovan, stiftet har med största säkerhet slaggat igen. Man ska _inte starta och sen stänga av efter en kort stund. Åtskilliga trådar har handlat om det. Peta i en ny plugg, starta och varmkör _ordentligt_ så funkar det nog.

Hade en gång en Corvette -74 som jag skulle karossrenovera. Ville inte göra allt slipjobb inomhus i garaget så jag backade alltid ut bilen men typ ett par ggr per vecka var jag tvungen att låta bilen gå på 3-4000 rpm en stund (till grannarnas stoa glädje) eftersom den till slut bara gick på typ 3 cylindrar. Lovar att 3 av 8 = ojämn gång. Stiften slaggar igen om de inte får bli varmkörda. Du kan av naturliga skäl inte starta på "bara" 3 cyl, alltså lär du byta stift.
´nough said!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...