Folkezx9r
Född i motvind... OCH uppförsbacke !
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Torsås
- Hoj
- Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
http://www.mc24.no/article.php?articleID=1692&categoryID=6
Jäklar så läcker ! Full pott än en gång !
Jäklar så läcker ! Full pott än en gång !
