Steamkonto till övers?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Eller en hl-kod som aldrig registrerats i steam? Har du nåt som bara ligger och skräpar, hör av dig :D

eller kan man köpa en kod över nätet nånstans?

/Anton

Jag har två som inte fungerar. Båda e köpta i butik. Du kan få den ena om du lyckas få den att fungera :)

Ge faan i att sno nycklar :fatta!

Jag kan inte registrera mitt HL1 pga detta. Har länge haft allvarliga planer på att skicka över fodralet tillsammans med 10 dollar över till Steam så att jag får tillbaka min nyckel samt att dom stänger av den personen som har min nyckel (det krävs av Steam för att dom ska tro dig, mail räcker inte). Jävla offer.

CJ900RR skrev:
Ge faan i att sno nycklar :fatta!

Jag kan inte registrera mitt HL1 pga detta. Har länge haft allvarliga planer på att skicka över fodralet tillsammans med 10 dollar över till Steam så att jag får tillbaka min nyckel samt att dom stänger av den personen som har min nyckel (det krävs av Steam för att dom ska tro dig, mail räcker inte). Jävla offer.

Ööö pratar du med mig?

Isf vet du inte vad du snackar om. Jag tänkte aldrig sno nån key, jag undrade om nån har ett konto/key som dom själva köpt och inte använder - som jag kunde få(låna?) - notera skillnaden

Last edited:
Anton_Ljunghusen skrev:
Ööö pratar du med mig?

Isf vet du inte vad du snackar om. Jag tänkte aldrig sno nån key, jag undrade om nån har ett konto/key som dom själva köpt och inte använder - som jag kunde få(låna?) - notera skillnaden

HL kostar typ 150 spänn.. bara leta lite på nätet

Jag har ett gammalt steam konto som jag inte använder där cs och massa andra spel finns med som nu kostar pengar som man då fick grattis.. :banana

Anton_Ljunghusen skrev:
Ööö pratar du med mig?

ja och nej. jag påpekade bara att du INTE skulle stjäla - inte att du har gjort det. och det var även riktat emot de snåla nötter som snor. men inget anklagande emot dig. än
:7peta

CJ900RR skrev:
ja och nej. jag påpekade bara att du INTE skulle stjäla - inte att du har gjort det. och det var även riktat emot de snåla nötter som snor. men inget anklagande emot dig. än
:7peta

Bra, då kan du sluta kalla mig jävla offer också

fått ett konto nu :Bugar

Trötter skrev:
Jag har ett gammalt steam konto som jag inte använder där cs och massa andra spel finns med som nu kostar pengar som man då fick grattis.. :banana

Cs och en massa andra moddar av cs är gratis nu precis som alltid,
men man kan köpa ett såkallat retailpaket,
då behöver man inte betala för halflife, utan du får bara counterstrike istället med hl-motorn inbyggd.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8