STCC's tv av Superstock 600

Ikväll visas det!

ViaSat Sport 1: 20.35 Racing line
(Motorsport: Racing line) Motormagasin. Motorsportmagasin som bevakar några av STCC:s supportklasser. Kommentator: Ted Westerfors. Premiär. Program 1 av 9: STCC supportklasser från säsongspremiären på Ring Knutstorp.

Frågan är hur många minuter hojarna får...

rust29 skrev:
Man får vara glad för det lilla har jag hört :)

Personligen förstår jag inte varför inte STCC-organisationen pushat mer för att RACE ska visa lite från motorcykelklassen.
5-6 minuter i RACE borde de kunna ordna och det skulle ju vara värt hur mycket som helst både för STCC-sponsorerna och RR-sporten.

Ca 6 minuter fick vi se. Ingen info alls om antal varv, varvtider, ställning eller resultat, bara att Nilsson vann.

Papunen släppte aldrig hojen, om det nu har någon betydelse.

Swedie! Du ska inte vara ledsen. Du missade inget. De filmade Micke Nilsson och Papunen hela tiden, förutom när Ove Zelin och Pelle Karlsson vurpade. Haaland och Fille fick man se sådär 5 sekunder sammanlagt. Och det var allt. Kommentatorn nämnde inte ens några andra. Boooooring!

Swedie skrev:
2188275 Äh, om någon spela in så lägg upp ändå. Vill se ifall SM är bättre :)

SM är bättre med hästlängder gamla heliga mc-spegeln hade bättre kommentatorer :mad:

Jag är grymt besviken, snacka om att kasta pengarna i sjön, bättre än inget, men porsche visade dom massor av...

Det där var dock GRYMT bra filmat. Hoppas verkligen att Bergman Trading tar efter. Här satte de upp kamerorna i rätt vinklar och verkligen visar att det går undan.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back