STCC spel till pc??

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Jag undrar om det är någon i GBG som har STCC på pc som kan tänka sig att låna ut det till mej i två veckor?

Jag ska till Våler och vill lära mej banan lite :)

Tack på förhand

Fråga Andreas "Küngen". Han har lånat mitt. Annars kan vi ju ha en myskväll så kan jag berätta för dig precis hur Pro SBK-killarna kör där;);):slicka

Fråga Andreas "Küngen". Han har lånat mitt. Annars kan vi ju ha en myskväll så kan jag berätta för dig precis hur Pro SBK-killarna kör där;);):slicka

Hmmmm myskväll låter ju frestande:) men jag håller dig på sträckbänken du får visa mej på plats;)

ladda ner det! DC!

har för mej sånt är jobbigt, du vet man är inte data expert:va

Last edited:
Men farfar vet du inte det är ju fusk att träna!

Jag tippar såhär , höger höger höger och så några höger till sedan samma igen. ev kan det vara några vänstersvängar med men efter en vecka på bikeweek så bord du lärt dig svänga vänster med.... Ska nog inte vara några konstigheter att hitta......Har för mig att det är ca 1 min / varv så vi bör klara oss med vårt förbättreade guldfiskminne som vi är begåvade med!

Ses i norge!!

har för mej sånt är jobbigt, du vet man är inte data expert:va

måste väl endå vara enklast att ladda ner via DC++ eller BitTorrent? fråga någon hur man gör så är saken biff. har du MSN så kan jag hjälpa dig (PM:a då)

Men farfar vet du inte det är ju fusk att träna!

Jag tippar såhär , höger höger höger och så några höger till sedan samma igen. ev kan det vara några vänstersvängar med men efter en vecka på bikeweek så bord du lärt dig svänga vänster med.... Ska nog inte vara några konstigheter att hitta......Har för mig att det är ca 1 min / varv så vi bör klara oss med vårt förbättreade guldfiskminne som vi är begåvade med!

Ses i norge!!

Nej!! inga vänster svängar :huvet
japp 30 min träning är underbart att lära sig en bana på :)
helst när det blir utkvalning:tummenupp.

syns i oljeland:yoparty

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...