sandstream
Guest
Om någon har missat det och har tillgång till ViaSat Sport 3 så sänder de direkt från Åsen 12:30 - 16:00.
Ska bli kul att se hojarn
Ska bli kul att se hojarn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ja, den var svettig!Nr:18 skrev:Filip har gjort den hårigaste omkörningen nånsin! Rundar Jörgen Larsson på yttern i ejes!![]()

Han har en riktig spjuverlook på den sista bilden, wonder why?....maxximus skrev:Filip är min idol. Han är ASGRYM och han kör som en gud. Han är näste Rossi!!
Nu gäller det bara att man "förvaltar" honom på rätt sätt. Jag var nere på Gelleråsen tillsammans med hans team och vi snackade en hel del. Hans mek är bl.a Jimmy Lindströms gamla mek...
Jag är medlem nr:1 i Filips fanclub!!(Han har ännu ingen officiell fanclub)
Ett par bilder på "spektaklet"![]()

Chris Ash skrev:Var i helvete håller de brudarna hus när det är SM/SO?

maxximus skrev:...
Vad säger ni grabbar om vi startar nån insamling (=fanclub) via postgiro?? Finns det något intresse för det? Eller kommer man bara att få en massa dumma kommentarer?? Vad säger folket?
Jag har också pratat med pappa Backlund ett flertal gånger den senaste tiden.maxximus skrev:Jag snacka en hel del med Filips farsa och han sade att de har så dålig ekonomi att de knappt har råd med däck
De skulle nämligen behöva ett par nya fotpinnar eftersom deras orginalare skrapar i för mycket & för tidigt...

Jag är på (om jag blir medlem nummer 2maxximus skrev:Vad säger ni grabbar om vi startar nån insamling (=fanclub) via postgiro?? Finns det något intresse för det? Eller kommer man bara att få en massa dumma kommentarer?? Vad säger folket?
Jag tror nog att Suzuki kommer att kunna bjussa på ett par fotpinnar efter helgens framgångar.sandstream skrev:Jag har också pratat med pappa Backlund ett flertal gånger den senaste tiden.
Den killen är bra på att jaga sponsorer
Tycker det låter lite konstigt att de skulle ha ont om pengar.
Borde inte spons från Suzuki, Ejes osv räcka till en hel del
Jag är på (om jag blir medlem nummer 2)!
![]()
Med tanke på hur mycket TV-tid Filip fick igår så borde de vara guldförgyllda (stavning)RedBaron skrev:Jag tror nog att Suzuki kommer att kunna bjussa på ett par fotpinnar efter helgens framgångar.
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |