STCC på Viasat Sport 3 nu!

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Om någon har missat det och har tillgång till ViaSat Sport 3 så sänder de direkt från Åsen 12:30 - 16:00.
Ska bli kul att se hojarn :)

Filip har gjort den hårigaste omkörningen nånsin! Rundar Jörgen Larsson på yttern i ejes! :3freak

Nr:18 skrev:
Filip har gjort den hårigaste omkörningen nånsin! Rundar Jörgen Larsson på yttern i ejes! :3freak
Ja, den var svettig!
Synd att han inte fick till den andra gången också, men det löste sig ju ändå :tungan

Det sköna med Filip är att han inte kör som alla andra utan provar att köra om där man inte borde köra om.
Ska bli grymt kul att följa den 15-åringen :tummenupp

Såg många nummer 66 också, en mycket fin gest till Iceman!

Spelas det in?

Filip vill jag gratta direkt. Sjuk körning! Han ska till VM!! :fatta!

Last edited:
Filip var inte så lite glad! :tungan Grymt bra kört av honom, nu är självförtroendet på topp, ser fram emot Anderstorp!

Filip är min idol!!

Filip är min idol. Han är ASGRYM och han kör som en gud. Han är näste Rossi!!
Nu gäller det bara att man "förvaltar" honom på rätt sätt. Jag var nere på Gelleråsen tillsammans med hans team och vi snackade en hel del. Hans mek är bl.a Jimmy Lindströms gamla mek...

Jag är medlem nr:1 i Filips fanclub!!:) (Han har ännu ingen officiell fanclub)

Ett par bilder på "spektaklet":)

Bifogat

• PICT0007_a.jpg
    PICT0007_a.jpg
    114.1 KB · Visningar: 89
  • PICT0010_b.jpg
    PICT0010_b.jpg
    97 KB · Visningar: 69
  • PICT0012_a.jpg
    PICT0012_a.jpg
    113 KB · Visningar: 90
Last edited:
maxximus skrev:
Filip är min idol. Han är ASGRYM och han kör som en gud. Han är näste Rossi!!
Nu gäller det bara att man "förvaltar" honom på rätt sätt. Jag var nere på Gelleråsen tillsammans med hans team och vi snackade en hel del. Hans mek är bl.a Jimmy Lindströms gamla mek...

Jag är medlem nr:1 i Filips fanclub!!:) (Han har ännu ingen officiell fanclub)

Ett par bilder på "spektaklet":)
Han har en riktig spjuverlook på den sista bilden, wonder why?.... :hihi

Jag snacka en hel del med Filips farsa och han sade att de har så dålig ekonomi att de knappt har råd med däck:(
De skulle nämligen behöva ett par nya fotpinnar eftersom deras orginalare skrapar i för mycket & för tidigt...

Vad säger ni grabbar om vi startar nån insamling (=fanclub) via postgiro?? Finns det något intresse för det? Eller kommer man bara att få en massa dumma kommentarer?? Vad säger folket?

maxximus skrev:
...

Vad säger ni grabbar om vi startar nån insamling (=fanclub) via postgiro?? Finns det något intresse för det? Eller kommer man bara att få en massa dumma kommentarer?? Vad säger folket?

Eftersom så många av oss har en personlig relation till många av förarna på griden så är det ingen ide jag tror på. Alla som kör har slut på pengar .. alltid. Jag lättar iaf inte på lädret förrän det är dax med VM eller liknande (som när vi sala till Watz) och det är inte för att vara gubbtjurig.....mer än valigt iaf.

maxximus skrev:
Jag snacka en hel del med Filips farsa och han sade att de har så dålig ekonomi att de knappt har råd med däck:(
De skulle nämligen behöva ett par nya fotpinnar eftersom deras orginalare skrapar i för mycket & för tidigt...
Jag har också pratat med pappa Backlund ett flertal gånger den senaste tiden.
Den killen är bra på att jaga sponsorer :hihi

Tycker det låter lite konstigt att de skulle ha ont om pengar.
Borde inte spons från Suzuki, Ejes osv räcka till en hel del :va
maxximus skrev:
Jag är på (om jag blir medlem nummer 2 ;) )! :tummenupp

sandstream skrev:
Jag har också pratat med pappa Backlund ett flertal gånger den senaste tiden.
Den killen är bra på att jaga sponsorer :hihi

Tycker det låter lite konstigt att de skulle ha ont om pengar.
Borde inte spons från Suzuki, Ejes osv räcka till en hel del :va
Jag är på (om jag blir medlem nummer 2 ;) )! :tummenupp
Jag tror nog att Suzuki kommer att kunna bjussa på ett par fotpinnar efter helgens framgångar.

RedBaron skrev:
Jag tror nog att Suzuki kommer att kunna bjussa på ett par fotpinnar efter helgens framgångar.
Med tanke på hur mycket TV-tid Filip fick igår så borde de vara guldförgyllda (stavning) :D

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back