stay bamboocha

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
Vad i hela fridens dar betyder bamboocha i fantareklamen? Är det bara ett påhittad ord eller betyder det verkligen någonting? Jag blir helt tokig på det! Jag MÅSTE veta om det betyder något snälla hjälp mig!!!

korvgubbe skrev:
2149423 Reklamen för Uncle Bens Indiska Masala-sås! :mattias

Så, färdigletat! :fakta

Fan, den är också värdelös :mad:
Hatar den fula cheyen som ska dansa och va häftig.

Ät bajs och dö äckliga familj :mad:

prise skrev:
2149081 Vad i hela fridens dar betyder bamboocha i fantareklamen? Är det bara ett påhittad ord eller betyder det verkligen någonting? Jag blir helt tokig på det! Jag MÅSTE veta om det betyder något snälla hjälp mig!!!
Ett perfekt låtsasord vilket ger dig som reklamslukande konsument möjlighet att fylla ordet med dina egna värden.

Eftersom DU alltid har bäst åsikter om allting blir därför din tolkning alltid perfekt.

Hatar man Fanta och dess reklam betyder Bamboocha förstoppad. Älskar man Fanta och dess reklam gör man en annan tolkning.

Och du min bäste herre är vilsen i själen och behöver någon annan som förklarar för dig vad du skall tycka och tänka :hihi

/SSB

Paradoxy skrev:
Hatar den fula cheyen som ska dansa och va häftig.
Ät bajs och dö äckliga familj :mad:

Den megadorkiga indiendansarpappan är värst...

De borde utvisas till Island och få bo i en geiser.

korvgubbe skrev:
2149441 Den megadorkiga indiendansarpappan är värst...

De borde utvisas till Island och få bo i en geiser.

Jag kan säga att det här är en stor dag, vi är 100% överens. Jag hatar ungjäveln också med sin Buddha-pose.

En annan vedervärdig reklam är Silja Lines med JohannesBrost och "Gäster med gester" temat, den knäcker nästan stureplanstönten som figurerade i ett år eller så i Betssonreklamen. :mad:

Last edited:
Hur töntig är inte Centers nya reklam då, är bara tvungen att byta kanal när den drar igång. Så reklambyrån har således lyckats med reklamen tyvärr :rolleyes:

//\//\

Mojje skrev:
2149662 Hur töntig är inte Centers nya reklam då, är bara tvungen att byta kanal när den drar igång. Så reklambyrån har således lyckats med reklamen tyvärr :rolleyes:

//\//\

Vad är det för trams då?

Mojje skrev:
2149662 Hur töntig är inte Centers nya reklam då, är bara tvungen att byta kanal när den drar igång. Så reklambyrån har således lyckats med reklamen tyvärr :rolleyes:

//\//\

Den med tönten som är lessen för att center inte finns med mörk choklad, men så finns det och pedofilgubben tar fram en sådan ur hatten?

kollade på mtv igår, helt plötsligt kommer det en reklam för leksaker för vuxna. hur ofta händer det :va

-Rosen- skrev:
2149695 kollade på mtv igår, helt plötsligt kommer det en reklam för leksaker för vuxna. hur ofta händer det :va

Som, typ, Playmobil? Eller vamenaru?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...