perzzon skrev:2074351Det blir mörkt vid 8 jo ...
Jag hinner jo aldrig kör med er om ni ska köra så tidigt![]()
Ja det kan stämma![]()
grymt snygg hoj o jävligt nice ljud =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kan stämma![]()
Ja det kan stämma![]()
perzzon skrev:2074227HAR NI INGET JOBBB ?? ? ?
Kan ni inte köra efter 6 så vi som jobbar också kan hänga med![]()
![]()
Gamligast av alla är änå du Gamle, nu ska vi ta två katrinplommon och titta på Bingolotto (bandat).gamle skrev:2074607UUUUMMMMMMMMMMMM Götte Gazz 15 mil grusväg förlåt nästan grus fritt![]()
![]()
Tack för sällskapet Gamlot o Gamlat![]()
Nejperzzon skrev:2074227HAR NI INGET JOBBB ?? ? ?
Kan ni inte köra efter 6 så vi som jobbar också kan hänga med![]()
![]()
Ja det kan stämma![]()
brooks skrev:2074457Men då var det kanske dig jag såg förra söndagen (2 april)vid statoil skurup vid halv 3...jag kom förbi med en grå r1...
![]()
och jag jobbar med lite för mycket....
![]()
GSXR1100R skrev:2074652Nej![]()
hojbrud skrev:2074769Va du ute och körde nu ikväll?
med en spätta bakpå??
körde förbi en snygg gul hoj utanför mig innan..va kanske du det![]()
Nästa gång så sitter vi hemma och väntar tills du behagar att dyka upp då eller ?perzzon skrev:2074999
Kan nästan tänka mig det, efter som ni alltid kör mitt på dagen![]()
GSXR1100R skrev:2075025Nästa gång så sitter vi hemma och väntar tills du behagar att dyka upp då eller ?
Man kör när man kan och har tid, själv eller med andra, är det bra väder så kan man inte sitta och vänta på alla andra som inte kommer loss i tid.
Vardagar på våren efter klockan 18.00 ger inga långrundor, man hinner bara posera på stortorget i Eslöv.
Mitt liv är allt annat än statiskt, jag kör när jag kan och när vädret tillåter, om jag kommer loss från jobbet tidigare än jag trodde så sitter jag knappast hemma och väntar på att någon kanske ska åka med, då åker jag hellre själv.Easy_Mike skrev:2075082Eslöv...yeaa![]()
det ligger ngt i det du säger..
MEN..
om man nu bjuder ut ett kvinns på middag kl 17.00 men redan kl 15 känner sig hungrig...ska man då skita i henne då?
"om jag e hungrig nu så ska fan vänta tills kärringen e klar"![]()
jag reagera oxå på hattandet men jag skulle inte med iallafall...
peace out![]()
GSXR1100R skrev:2075106Mitt liv är allt annat än statiskt, jag kör när jag kan och när vädret tillåter, om jag kommer loss från jobbet tidigare än jag trodde så sitter jag knappast hemma och väntar på att någon kanske ska åka med, då åker jag hellre själv.
Dessutom så är det knappast lönt att köra efter 18.00 på våren, vad som behövs är flera som postar körtrådar, då blir alla nöjda och glada.
Jäkla tur vi snackar om okompliserade saker som hojjar då eller ........Easy_Mike skrev:om man nu bjuder ut ett kvinns på middag kl 17.00 men redan kl 15 känner sig hungrig...ska man då skita i henne då?
"om jag e hungrig nu så ska fan vänta tills kärringen e klar"![]()
Mr K skrev:2075311Jäkla tur vi snackar om okompliserade saker som hojjar då eller ........![]()
GSXR1100R skrev:2075025man hinner bara posera på stortorget i Eslöv.
GSXR1100R skrev:2075025Nästa gång så sitter vi hemma och väntar tills du behagar att dyka upp då eller ?
Man kör när man kan och har tid, själv eller med andra, är det bra väder så kan man inte sitta och vänta på alla andra som inte kommer loss i tid.
Vardagar på våren efter klockan 18.00 ger inga långrundor, man hinner bara posera på stortorget i Eslöv.
Nu ska vi ut och gazza igen, men eftersom det verkar vara gnälliga veckan så kör vi en runda själva.Tsunami skrev:2076605Varför frågar du så dumt när du tydligen vet precis hur du ska bete dig![]()
Är det altsimersen som tittar fram![]()
![]()
GSXR1100R skrev:2076637Nu ska vi ut och gazza igen, men eftersom det verkar vara gnälliga veckan så kör vi en runda själva.
Torrt & fint men ingen som lägger ut körtrådar som vanligt![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |