statistik över registrerade/sålda mc

• Thread starter Thread starter Coola Ola
  • Start date Start date

Coola Ola

Guest
Finns det någon sådan tillgänglig för privatpersoner? Är mest lite nyfiken på hur många det finns i Sverige som kör CCM, kan ju inte vara jättemånga direkt :rolleyes:

Coola Ola skrev:
Finns det någon sådan tillgänglig för privatpersoner? Är mest lite nyfiken på hur många det finns i Sverige som kör CCM, kan ju inte vara jättemånga direkt :rolleyes:

Oj, svår fråga. Det måste väl ccm-handlarna i sverige ha koll på eller?
Annars vet jag inte.

Antar att de har de, kan ju kolla med generalagenten *tänkte inte på det va* Hade ju iofs varit kul att få reda på vilka hojar som det finns mest av här i vårt avlånga land. *host* glidare *host* :D

Jag har en ccm bara så du vet

Coola Ola skrev:
Antar att de har de, kan ju kolla med generalagenten *tänkte inte på det va* Hade ju iofs varit kul att få reda på vilka hojar som det finns mest av här i vårt avlånga land. *host* glidare *host* :D

Vem som helst kan begära utdrag från bilregistret kostar en slant om man vill söka på sådant menmen. Annars finns det dc++ där finns hela bilregistret i excel format 670 mb :tummenupp

jimmbo skrev:
Jag har en ccm bara så du vet

Hur många hojar har du egentligen? Tycker bara Kristoffer snackat om GSXR eller nåt sånt där. Kanske var någon annan arbetskamrat dock?

Har två en cbr 600 race och en ccm motard

7 hojar på två år

Therudeboy skrev:
Hur många hojar har du egentligen? Tycker bara Kristoffer snackat om GSXR eller nåt sånt där. Kanske var någon annan arbetskamrat dock?

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!