Statens nerdragningar i ekonomin drabbar alla

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
He-he, såååå jävla off topic men syftar på vilka konsekvenser de kan få i trafiken och då oss hojåkare.

Sånna hära "Ap-ambulanser" åkte kvarters-kling & klang omkring i Västerås på senare delen av 80-talet.
Varför kan inte nån politiker typ justitsiministern lägga in ett förslag om att spara stålar å bara köpa in små "Ap-ambulanser" å byta ut hela nuvarande flotta? Dom spar bränsle och riskerar knappt attköra för fort å dom får plats med batongen i baksätet.

En win-win situation i samhället :D :D :D

Bifogat

• Kopia av poppo-mobil.jpg
    Kopia av poppo-mobil.jpg
    189.6 KB · Visningar: 112
:rofl är det sant!?
Fast i och för sig, kvarterspolisen vet jag inte ens om den finns kvar på den här sidan sundet men sist jag hörde så hade de utrustats med cyklar för att ta sig fram.

Man får ju såna Åke-vibbar! :rofl:

[YOUTUBE-ID]f21c2PgfBnE[/YOUTUBE-ID]

:rofl är det sant!?
Fast i och för sig, kvarterspolisen vet jag inte ens om den finns kvar på den här sidan sundet men sist jag hörde så hade de utrustats med cyklar för att ta sig fram.

:D :D Såg ett par st. ner på city i Västerås för nått år sedan på inlines :D :D

Skulle de fortfarande få använda sig av ap-ambulans i tjänsten så skulle jag söka som polis direckt! Världens bästa bil, komplettera med en wunderbaum så du kan snurra runt korvmojjen också.
*stolt ägare till en*

Skulle de fortfarande få använda sig av ap-ambulans i tjänsten så skulle jag söka som polis direckt! Världens bästa bil, komplettera med en wunderbaum så du kan snurra runt korvmojjen också.
*stolt ägare till en*

Fast apambulansen var väl 4:an, laban, ståplats för fyra, med kryckan att hänga matkassen på??

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg