Startuppställning R1000 2011?

Med så många snabba pojkar i Rookie ska jag inte behöva skämmas för ytterligare en säsong.

Spinner vidare på den tanken....hur snabba ÄR ni på Anderstorp?
Borde inte persobästa stå med, efter hoj?

Funderar på att köra eller inte, men med 1:46 som pb förra året.... undrar jag om man har nått där & göra...
//
HETS
Helt Enkelt Totalt Slut

Spinner vidare på den tanken....hur snabba ÄR ni på Anderstorp?
Borde inte persobästa stå med, efter hoj?

Funderar på att köra eller inte, men med 1:46 som pb förra året.... undrar jag om man har nått där & göra...
//
HETS
Helt Enkelt Totalt Slut

Vi fick tillökning 2010 och man tänkte att det kanske inte skulle bli så mycket åka på ett par år. Men införskaffade mig en gammal hoj Gixxer 1000 -01 för att bara köra några träningar med. Kom på att det är helt värdelöst att bara åka och träna om man inte har något mål. Så jag fixa lite sponsorer o vips så är man anmäld till Rookie 1000. Borde komma under 1,46 kanske, men inte mycke.
Borde ha klart äldsta hojen iaf....:mad:

Vi fick tillökning 2010 och man tänkte att det kanske inte skulle bli så mycket åka på ett par år. Men införskaffade mig en gammal hoj Gixxer 1000 -01 för att bara köra några träningar med. Kom på att det är helt värdelöst att bara åka och träna om man inte har något mål. Så jag fixa lite sponsorer o vips så är man anmäld till Rookie 1000. Borde komma under 1,46 kanske, men inte mycke.
Borde ha klart äldsta hojen iaf....:mad:

Respekt :yoparty:yoparty:yoparty:krama

Jippie, mitt personbästa ligger på 1,50,28.
Låter som det kommer bli ensamt för mig läääängst bak :(

Mitt PB är 1,42-nånting så jag ligger 7-8 sekunder ifrån de snabbaste i SBK och kanske 3 sekunder ifrån de långsammaste. Stannar med glädje i Rookie tills jag kapat 2-3 sekunder.

Vilken säsong i ordningen blir det för dig Hjalmarsson?
Det här blir min 5:e :)

Mitt PB är 1,42-nånting så jag ligger 7-8 sekunder ifrån de snabbaste i SBK och kanske 3 sekunder ifrån de långsammaste. Stannar med glädje i Rookie tills jag kapat 2-3 sekunder.

Helt otroligt att du kan köra så sakta, med tanke på dina tider på gelleråsen:näsblod

Helt otroligt att du kan köra så sakta, med tanke på dina tider på gelleråsen:näsblod
Jag tror faktiskt jag vet varför jag kör som en kärring på Torpet.

1. Det är en av banorna jag kör minst på (Mest på Sviestad och Åsen)
2. Det är ofta race i början på året och gamla gubben behöver ca 5 månader på sig för att komma i form.
3. Det går så sinnesjukt fort på Torpet, det är ju ingen gokartbana direkct™

Men i år har jag som mål att ta mig under 1.40 men det blir nog jäkligt svårt när man sitter upp på rakan :D

Jag är väl där oxå nånstans. Detta blir mitt åttonde licensår. Körde inga race första året. Sen körde vi lite ERF ett par år så jag tror att jag har kört rookie1000 i ca fem år. Är man talanglös så får man hålla sig där, kan ju inte sluta. Det är ju så j-a kul. Får skylla på att jag har fyra ungar så satsningen är väl inte 100 % direkt. Man får va nöjd med den körningen som blir. Det går ju i alla fall lite fortare för varje år.
Kört 1,40 på torpet. Siktar på att komma under det i år.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman