startspärr CBR600RR -03?

hehe, idag hände det mig ngt liknande när jag va ute och körde, det va kontakten till tanken som hade hoppat loss så det va bara att sätta tillbaka igen så funka det.
kolla det, det är jätteenkelt - skruva av tankdummyn och lossa på kåpdelarna under sadeln. bakom dessa kåpdelar (långt fram) finns det en tjockare bult på varje sida. skruva loss dom sen är det bara lyfta tanken och titta.
sen såg jag nån annan tråd där soppamätarna hade stannat på 600rr så innan du gör det kan du ju alltid öppna tanklocket och skaka hojjen så du verkligen ser att det finns soppa i verkligheten..

hehe, idag hände det mig ngt liknande när jag va ute och körde, det va kontakten till tanken som hade hoppat loss så det va bara att sätta tillbaka igen så funka det.
kolla det, det är jätteenkelt - skruva av tankdummyn och lossa på kåpdelarna under sadeln. bakom dessa kåpdelar (långt fram) finns det en tjockare bult på varje sida. skruva loss dom sen är det bara lyfta tanken och titta.
sen såg jag nån annan tråd där soppamätarna hade stannat på 600rr så innan du gör det kan du ju alltid öppna tanklocket och skaka hojjen så du verkligen ser att det finns soppa i verkligheten..

Bingo! Det var snustorrt i tanken. Fyfan!
Kod 40.
"Mänskliga faktorn"

(Sånt här talar man inte högt om egentligen.)

Bingo! Det var snustorrt i tanken. Fyfan!
Kod 40.
"Mänskliga faktorn"

(Sånt här talar man inte högt om egentligen.)

:D Funderar i bland hur folk lyckas, o så försöker dom ta reda på allt annat så sitter dom med soppatorsk, typ de kan inte hända.

Kanske dags o använda tripmätaren o se hur långt den gå så vet du när du har soppa torsk nästa gång :)

Men så kan de gå även för den målvedmetna :tummenupp

:D
När jag såg Ingel skriva dedär inlägget för ett par dagar sen tänkte jag skriva typ, neeh så jävla dum kan hon bara inte vara.

Men men, tjejer :rolleyes:

:rofl

:tungan

Dra nu inte alla tjejer över en kant.:näsblod
Det kan hända vem som helst ! Det var första gången någonsin!
Jag själv kan iallafall skratta åt det.

Jag hade inte ens behövt skriva det här eller hur ?
Men jag ville ha ett "Case Closed!" och VÅGADE erkänna ett misstag.
Det du! Vågar du?!

Det du! Vågar du?!

REESPEKT! Misstag gör ju alla, men de flesta inklusive mej själv törs ju inte tala högt om såna saker. Passade speglarna förresten?:tummenupp

Det du! Vågar du?!

:pannkyss
Tyckte bara de va lite komiskt att jag skippade att svara på Ingels inlägg för de va ju inte möjligt att de kunde va de felet :)

O ja, jag vågar erkänna misstag.

Ja OK då så! :-)
Alla nöjda!
Tack ändå ALLA! för utomordenligt bra förslag!:tummenupp

Back