startnummer

hazzer6 skrev:
vem p åkarlskoga är det man ska maila,en direktlänk vore tacksamt

Ett tips: Om du vill ha tag på info som man kan misstänka har diskuterats tidigare så finns en alldeles utmärkt sökfunktion här på sporthoj.com. Upptill i racingforumet så klickar du på "Sök i detta forumet" och i rutan som kommer upp så skriver du t.ex. "startnummer" så ska du se att den frågan har diskuterats och besvarats tidigare.

Detta är inte sagt för att vara dryg eller något, men när vi har en jättebra sökfunktion så är det fiffigt att använda den så slipper vi svara på samma saker gång efter annan.

Svaret på din fråga är annars: Maila Tony Jacobsson på Karlskoga motorförening (kga.motorforening@telia.com)

jag hade sökt efter det men fick inget svar,kollade igen idag och såg att jag hade stavat nummer med ett m,rätt klantigt.....

hazzer6 skrev:
jag hade sökt efter det men fick inget svar,kollade igen idag och såg att jag hade stavat nummer med ett m,rätt klantigt.....

Om jag var som du skulle jag ringa direkt så snart som möjligt. I alla fall om du ska köra i Rookie600B. Jag hämtade ut mitt nr #13 :banana (passar mig) i söndags. Då fanns följande nr kvar i den klassen: 12, 88, 93 och 96 tror jag det var. I Rookie1000 verkar det oxå vara rätt tjockt...

R1bjorn skrev:
Om jag var som du skulle jag ringa direkt så snart som möjligt. I alla fall om du ska köra i Rookie600B. Jag hämtade ut mitt nr #13 :banana (passar mig) i söndags. Då fanns följande nr kvar i den klassen: 12, 88, 93 och 96 tror jag det var. I Rookie1000 verkar det oxå vara rätt tjockt...

Kan kanske vara ide att säga till om man inte ska tävla i år alltså, annars får man göra som jänkarna, köra tresiffrigt... :lol

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP