Startnummer - vem delar ut?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Jag minns inte hans namn riktigt. Micke något. Karlskoga. Något som vet detaljera?

(Har tre snygga och oanvända åttor. Tänkte därför byta från 69 till 8. Lättare att få plats med 8 också. Något hinder att jag faktiskt inte slutade åtta i sammandraget?)

Topp tio brukar få första tjing på "sina" siffor. Mannen du ska kontakta heter Tony Jacobsson. Mail: kga.motorforening(a)telia.com

Nyteknik skrev:
Jag minns inte hans namn riktigt. Micke något. Karlskoga. Något som vet detaljera?

(Har tre snygga och oanvända åttor. Tänkte därför byta från 69 till 8. Lättare att få plats med 8 också. Något hinder att jag faktiskt inte slutade åtta i sammandraget?)

Tony Jacobsson kga.motorforening@telia.com

Nyteknik skrev:

Tror det är Tony Jacobsson på Karlskoga MF. Dock inte helt säker.
Har för mig att de 10 första har förtur på just de nummerna.
Inte alls säker iof. :)

En sak verkar vi ju vara överens om. Att det är Tony Jacobsson man ska prata med. :D :D

Nyteknik skrev:

Tony Jacobsson heter han och har mailadressen kga.motorforening@telia.com

Vad hette han sa ni?

:D

Axxexs skrev:
Är nog Corneliusson du ska förhandla med om du vill köpa dig till # 8.
Jo, jag såg att han kom åtta i år. Gissar att han inte har något emot att jag har det numret på min hoj. Han har säkert ett skrockfullt lyckonummer på sin; som de flesta verkar ha. Watz: 44. Nordgren: 76. Mårtensson: 21. Fransson: 17 etc.

Last edited:
Nyteknik skrev:
Vad hette han sa ni?

:D

Jo, jag såg att han kom åtta i år. Gissar att han inte har något emot att jag har det numret på min hoj. Han har säkert ett skrockfullt lyckonummer på sin; som de flesta verkar ha. Nordgren: 76. Mårtensson: 21. Fransson: 17 etc.

Inte säker på det.. Han hade nr 6 i år och det var hans placering året innan i SM! 2003 hade han nr 8 för att han kom 8:a 2002. 2002 nr 11 för att han kom 11:a 2001.

Nä tyvär har ni fel.

Det är Thomas Dileva man ska prata med angående nummer i kosmos.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back