Tjena! Tänkte bara kolla om det finns någon som har koll på vad det kan vara för fel när startmotorn på husan! När den släpper hela tiden ..
Den går några varv sen släpper den .. och så håller den på hela tiden ibland släpper den direkt när man trycker o ibland lyckas man dra motorn ett par varv innan ...
Skit jobbigt när motorn är kall
Och där är bra med ström i batteriet med!
MVH Jonas
Den går några varv sen släpper den .. och så håller den på hela tiden ibland släpper den direkt när man trycker o ibland lyckas man dra motorn ett par varv innan ...
Skit jobbigt när motorn är kall
Och där är bra med ström i batteriet med!
MVH Jonas