Skrotnisse
What would Shervin do?
Ingen motorburen luvdjävel i trakten som kan dricka öl och peka, medans du skruvar?Start som start!
Får väl bli att besöka MC-Varuhuset då de ligger nära och bra till dårå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen motorburen luvdjävel i trakten som kan dricka öl och peka, medans du skruvar?Start som start!
Start som start!
Ingen motorburen luvdjävel i trakten som kan dricka öl och peka, medans du skruvar?
Eller "Hela Hojen" Högbergsgatan 48.
08-6440051
Jag har vågar faktiskt inte pilla på den och leta tändstift då jag bara e rädd att jag gör mer skada än nytta.
Ska höra med en mc-mekaniker imorron och så får denne titta och ställa "diagnos"
Jo, men det känns lite sådär att putta hojen dit från roslgstull...
Jag har vågar faktiskt inte pilla på den och leta tändstift då jag bara e rädd att jag gör mer skada än nytta.
Ska höra med en mc-mekaniker imorron och så får denne titta och ställa "diagnos", jag ska självfallet skriva ner de "möjliga problemen och lösningarna" ni tipsat om och höra om det kan va nåt av dem.
Är hoppfull.![]()
Slut på soppa kanske? Testat att vrida över till reserven?
Kabla till ett bilbatteri imorgon. Avstängd bil eller löst batteri. Röd mot röd, svart mot valfri jordad chassidel som inte är i direkt anslutning till batteriet (för gnistbildningens skull). Imorgon borde den gå ingång smärtfritt. Annars bara kör på starten tills den startar. Kör en långtur så det laddas upp igen (då du inte har licens på batteriladdare).
Finns det ingen vettig person som kan hjälpa henne så hon slipper åka till verkstaden och betala ocker? Speciellt när det är ett så enkelt fel.
Det är en hojintresserad person som inte kan allt om hojar som en kille. Hoppas att någon snäll och kunnig ställer upp och kollar på den. Vore synd annars.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |