Startfel?

Har du ström fram till startrelät när du trycker på startknappen? Om Ja - har du ström till startmotorn?
Om Nej
1. kontrollera att du har kontakt genom startknappen

2. bygla dig förbi stödswitchen, sedan dödarknappen och sen tändningslåset (prova en i taget i den ordningen). Om inget av det hjälper får du kolla så du har kontakt genom alla kablar som rör motorstartsystemet

Har du ström fram till startrelät när du trycker på startknappen? Om Ja - har du ström till startmotorn?
Om Nej
1. kontrollera att du har kontakt genom startknappen

2. bygla dig förbi stödswitchen, sedan dödarknappen och sen tändningslåset (prova en i taget i den ordningen). Om inget av det hjälper får du kolla så du har kontakt genom alla kablar som rör motorstartsystemet
Inte för att vara sån, kunde du inte bara gett ett ordentligt svar från början och inte bara ta bort våra inlägg och kalla allt för nonsens? Bara en tanke...

Inte för att vara sån, kunde du inte bara gett ett ordentligt svar från början och inte bara ta bort våra inlägg och kalla allt för nonsens? Bara en tanke...

Jag brukar inte skriva i trådar där trådskaparen inte ens tar sig tid och försöker förklara problemet så utfärdigt som möjligt

Hur går felsökningen?

Fan vilket gnäll de va på ljunhusen han gör dig en tjänst när han tar bort såna idiot kommentarer, sen att du inte inser det och gnäller vidare....:näsblod

Men iaf har du testat starta med stödet upp om det är neutralen som inte funkar så borde den starta med stödet uppe, annars kan det vara något fel med stödkontakten.

БОБАН;4218325 skrev:
Fan vilket gnäll de va på ljunhusen han gör dig en tjänst när han tar bort såna idiot kommentarer, sen att du inte inser det och gnäller vidare....och jag är en ännu större idiot!
Jag gnällde inte, jag bara fråga en enkel fråga och han svarade. Sen var jag lite snabbt med att spekulera i vad problemet var, eftersom trådskaparen inte förklarade problemet helt direkt. Och vilket jag senare fatta att det är nonsens i denna frågan.

Därför är det som sagt viktigt att försöka förklara problemet ordentligt direkt så man kan få bra och vettig respons!

Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”