Nr:18
Snabbare än Don Queer
Verkar som om det är fullt, 32 team på listan. Ska se om jag kan lägga in den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Lite långsam idag, fredrik?![]()
ZoulFly skrev:hehehehe...jo, men det är ju åldern
Så det är bara att ta rygg på Miinin och Tobbe Nyström så borde det väl vara lugnt med en pallplats. Dessutom har vi ett mycket starkt vapen i Jorpes som starter...huka er för Lovebajken med kalla däck i första böjen![]()
magnus_moss skrev:Exakt! Jorpes är ju dokumenterat het i första kröken på Knutstorp, åtminstonde in i den. Kan tänka mig att han håller en 7-10:e plats dom första varven för att sedan gå upp till 4-5:a till bytet. Die shnelltankanlage gör då sitt till att du Fredrik går ut på en tredje plats. 40 minuter senare är såklart förstaplatsen vår och då är det ju bara för mig att förvalta den in i mål. Enkelt!![]()
ZoulFly skrev:Jepp, schnelltankanlage und limmade, fasade bromsklotzen hinten kommer göra underverk...och allt detta med en fullkittad supersporthoj...jepp, det kan bara bli BRA!!!
magnus_moss skrev:Seger är det enda som räknas!!! SEGER!!!!!!!!!
Jorpes Löövbike står i mitt garage, jag ska ut å hälla grus i växellådan och spänna styrlagret med en slägga och loctiteZoulFly skrev:Jo, framför allt nu när vi har vårat hemliga vapen att ta till![]()
magnus_moss skrev:Exakt! Jorpes är ju dokumenterat het i första kröken på Knutstorp, åtminstonde in i den. Kan tänka mig att han håller en 7-10:e plats dom första varven för att sedan gå upp till 4-5:a till bytet. Die shnelltankanlage gör då sitt till att du Fredrik går ut på en tredje plats. 40 minuter senare är såklart förstaplatsen vår och då är det ju bara för mig att förvalta den in i mål. Enkelt!![]()
GSXR1100R skrev:Jorpes Löövbike står i mitt garage, jag ska ut å hälla grus i växellådan och spänna styrlagret med en slägga och loctite![]()
Berätta om det hemliga vapnet annars pumpar jag smörjfett i framgaffelnjorpes skrev:Rör inte min moppe![]()
Jorpes
GSXR1100R skrev:Berätta om det hemliga vapnet annars pumpar jag smörjfett i framgaffeln![]()
Sluta pussas nu annars j-rjorpes skrev:Nej nej... Har du hört Donald eller George, eller kanske Saddam berätta om sina stridsplaner?
![]()
Årets upplaga verkar inte lika snabb som tidigare år, men gissar på att 18 vinner före 91. Tredjeplatsen kan gå till 68, därefter är det omöjligt att gissa.DumDum skrev:Ett och annat snabbt namn i den där listna.
Kom igen nu och förutspå framtiden, vem vinner?
Siktar inte ni på en pallplatsNr:18 skrev:Årets upplaga verkar inte lika snabb som tidigare år, men gissar på att 18 vinner före 91. Tredjeplatsen kan gå till 68, därefter är det omöjligt att gissa.
jorpes skrev:Och sen har Team LoveBajkers en alldeles egen strategi som kan komma att överraska...![]()
jorpes skrev:Och sen har Team LoveBajkers en alldeles egen strategi som kan komma att överraska...![]()
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |