startar o går 30 sek....för att sedan dö (minimoto)

ha rkollat förgasaren......den är helt ny..

nån som har nått bra tips

Jag har haft samma problem, du får lossa dom 2 skruvarna på sidan till bensin kranen och väck med "kranen" så ser du att de sitter en svart gummi packning med 4 hål i som järna hamnar på sniskan och styper soppan.

prova de! och lycka till.

Utan?

Vad ska man göra sen då? slänga kranen åt hellvete eller fixa till gummigrejjen? funderar på att skaffa en bättre kran från nån gammal moppe... Min moto höll på likadant halva förra säsongen. :va

Vad ska man göra sen då? slänga kranen åt hellvete eller fixa till gummigrejjen? funderar på att skaffa en bättre kran från nån gammal moppe... Min moto höll på likadant halva förra säsongen. :va

Billigast är ju att fixa till gummi packningen, bara att sätta den rakt å ihop med skiten.

Det kan också vara så att det är skit i tanken så de tar stopp ... testa å rensa tanken eller i bensinfiltret kan de också vara lite skräp..

Billigast är ju att fixa till gummi packningen, bara att sätta den rakt å ihop med skiten.

Han har använt den hela förra säsongen så när han skruvade isär den så va de bara skit av hela gummi-grejjen, den är slängd åt hellvete. (vän till antonene)

Han har iaf beställt en ny kran nu! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...