Startade min hoj igår :)

Uselt, vill höra mer så spring ner till hojen och vrid på rullen ett par gånger till. :tummenupp
 
EazyD skrev:
Uselt, vill höra mer så spring ner till hojen och vrid på rullen ett par gånger till. :tummenupp
Nah! Hojen var nystartat och den behövde en mjukstart. Jag tokvarvar inte heller med neutralväxeln i. Inge bra grejer det där.
 
Swedie skrev:
Nah! Hojen var nystartat och den behövde en mjukstart. Jag tokvarvar inte heller med neutralväxeln i. Inge bra grejer det där.
Ser ju überfet ut, men den andra hojen till höger då, varför har man monterat ett torrdass på pakethållaren?
 
Nu blir jag skraj, den låter ju som min - bara lite dovare! :)

Får vi se nå tankcams isommar då? :)
 
OlleR6 skrev:
Nu blir jag skraj, den låter ju som min - bara lite dovare! :)

Får vi se nå tankcams isommar då? :)
yes yes! Endast från bana dock... jag kommer inte regga in hojen för gatbruk. Inte värt pengarna. Ska köpa nån annan hoj för det syftet. Eller bara skit i det helt. Vi få säää
 
Swedie skrev:
yes yes! Endast från bana dock... jag kommer inte regga in hojen för gatbruk. Inte värt pengarna. Ska köpa nån annan hoj för det syftet. Eller bara skit i det helt. Vi få säää
Det ser vi fram emot, har du måttat in fästet ännu :tummenupp
 
lät ju fint de där.... keep up the good work.. :banana
 
Gôtt ljud det där... lät ju inte såå mycket sämre än en twin ;)
/F.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top