dumdum
Ny medlem
skulle vilja ha lite tips om hur man lämplligen bär sig åt för att få igång skrället. Har precis inhandlat och har inte skuggan av teknik

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dumdum skrev:skulle vilja ha lite tips om hur man lämplligen bär sig åt för att få igång skrället. Har precis inhandlat och har inte skuggan av teknik![]()
![]()
WaZZe skrev:Kicka försiktigt tills det tar stopp, dra in dekompen, kicka förbi läget nån cm, släpp dekompen, upp med kicken hela vägen och sen bara trampa igenom. absolut ingen gas. Har hojen stått en natt så chokar man på 2:a eller 3:e läget.
PutteLiten skrev:Jag kickar i gång min på 1:a eller 2:dra, och så här gör jag.
Tog mig ungefär två veckor att lära mig att kicka igång den på första. För mig låg hemligheten i att ha rätt choke läge vid rätt temperatur.
(köpte min på hösten/vintern)
- lycka till![]()
Busaberg skrev:På Husaberg sitter det en liten knapp vid gashandtaget som man trycker på när man ska starta.Har inte Honda någon sån.......![]()
![]()
dumdum skrev:skulle vilja ha lite tips om hur man lämplligen bär sig åt för att få igång skrället. Har precis inhandlat och har inte skuggan av teknik![]()
![]()
![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt