Start to Ride Stora Holm 19-20 Maj

notrightrider

Window or aisle? How do you want to return?
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
En månad kvar nu, dags att puffa för detta:

Start2Ride är årets roligaste aktivitet för både dig som har och*dig som ännu inte har körkort för motorcykel.

Du som inte har körkort*för motorcykel*kan komma och provköra motorcykel för första gången tillsammans med en trafiklärare.*
Det behövs ingen registrering, det är drop-in.

Du som redan har körkort*kan komma och provköra årets nyheter.*
Det finns över 80 nya motorcyklar från branschens alla tillverkare att provköra på Gillingebanan.*Allt är helt kostnadsfritt!

Du som vill provköra säsongens nya modeller fyller bara*i vårt enkla formulär så får du din registrering skickad till din telefon.

Ta med dig telefonen*och ditt körkort till evenemanget, sen*är det bara att köra.
Anmäl dig nu så slipper du köa på plats.

All provkörning sker på egen risk. Arrangörerna av Start2Ride och de enskilda fordonsutställarna fråntar sig allt ansvar för eventuella*
personskador, omkullkörningar*och egendomsskador under provkörningarna. Vid skada på fordon debiteras föraren maximalt 15 000kr i självrisk.

OBS! Föranmälan på denna sidan:
http://www.trippus.se/web/presentat...1HFg==&ln=swe&view=category&template=desktoph

Verkar som det är nytt...?
Kan tänka mig att det blir lite tandagnisslan om man inte har det klart för sig...

Jag har redan skrivit in mig, och om nummerserien är rak så indikerar mitt bokningsnummer att typ hela landets 10 mmiilliijjoonneerr innevånare kommer att vara på Stora Holm den helgen.

Vi får väl se hur det blir med det... :brynad

Stora Holm? Det står ju "Gillingebanan" och "2017". Fel länk.... Finns det en annan föranmälan? Hittar ingen. Upplys oss! :)

Stora Holm? Det står ju "Gillingebanan" och "2017". Fel länk.... Finns det en annan föranmälan? Hittar ingen. Upplys oss! :)

Anmälde mig och såg efteråt samma sak. Gick via google men hamnade på samma länk. Även smc länkar dit:va

Jag har inte körkort och är sugen på att dra dit, men undrar hur ungefär hur mycket körning man får? Typ 30 sekunders körning eller 10 minuter? Lite ovärt att planera in hela dagen för kanske 60 sekunders körning...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT