start på körning i skåne.

Så hämtade man all utrustning som man laggt undan på mc-huset sen i julas. :yoparty Glädjen ligger på topp för nu har man ju alla skydden och hjälm nu fattas det vara väder. Grrrrrr :mad:
Bara att man oxo går ner lite runt magen. hehe. känndes lite tajt när man provade det här hemmma. så var det inte riktigt runt jul. haha. :gnissla

Hoppas så fort vädret att folket kommer ut och det blir riktigt kul att köra ihop.
Jag hoppas det finns gott om aktiva kuliga förare man kan köra ihop med?
Första året med hoj så man är ju ganska nellad.

PuDDy skrev:
Så hämtade man all utrustning som man laggt undan på mc-huset sen i julas. :yoparty Glädjen ligger på topp för nu har man ju alla skydden och hjälm nu fattas det vara väder. Grrrrrr :mad:
Bara att man oxo går ner lite runt magen. hehe. känndes lite tajt när man provade det här hemmma. så var det inte riktigt runt jul. haha. :gnissla

Hoppas så fort vädret att folket kommer ut och det blir riktigt kul att köra ihop.
Jag hoppas det finns gott om aktiva kuliga förare man kan köra ihop med?
Första året med hoj så man är ju ganska nellad.

Ett skinnställ SKA sitta tajt. Gjorde det inte det när du provade har du köpt fel storlek...

Föresten, gällande temperaturer. det är helt okej att köra en liten runda i stan redan nu. Ska du ut o flänga dock så blir det snabbt kyligt. o det oberoende av hur mkt du har satt på dig.
mao, kallt = korta turer...

Jo då asså tajt sitter det över hela kroppen. minns inte att det var så tajt över magen bara. hehe. Men det sitter som ett korvaskinn. provade det igår kväll. Slängde på mig allt och kollade hur snygg man var. :kocko Jag vet. men men, Satt och töjde vantarna lite. allt är ju nytt så man får sträcka lite på det. Corben. Kör du nu då? man är ju jävligt sugen att plocka upp den ur förvaring men det är ju fan minus. hehe.

PuDDy skrev:
Jo då asså tajt sitter det över hela kroppen. minns inte att det var så tajt över magen bara. hehe. Men det sitter som ett korvaskinn. provade det igår kväll. Slängde på mig allt och kollade hur snygg man var. :kocko Jag vet. men men, Satt och töjde vantarna lite. allt är ju nytt så man får sträcka lite på det. Corben. Kör du nu då? man är ju jävligt sugen att plocka upp den ur förvaring men det är ju fan minus. hehe.

Nä, jag är gammal o trött så jag kör inte förrän det är varmare. Förr om åren tog man sig dock turer i stan när man kände att det var torrt o så. Det är okej. Lindrar abstinensen en aning.

CorbenDallas skrev:
Nä, jag är gammal o trött så jag kör inte förrän det är varmare. Förr om åren tog man sig dock turer i stan när man kände att det var torrt o så. Det är okej. Lindrar abstinensen en aning.
Tjock & lat är du din långhårige snigel

CorbenDallas skrev:
Ja, det är så koolt att köra av, jag önskar jag också kunde göra det... =)

Lyckan kommer till dig med, när du börjar gasa.. :7peta :hihi

:yoparty :yoparty :yoparty

Snacka om att jag är glad nu. Tog ut hojen en sväng i malmö idag. 2 grader :va
Kunde nästan skrika av glädje och kyla efter ett tag i hjälmen.
Körde hem till mina föräldrar och monterade på mitt micronrör som har legat och jamat hela vintern att bli påsatt på hojen.

Nu sitter den där och det är som ljuv musik för öronen.
Kay hjälpte till och fick sig en liten åktur där bak. han var oxo ganska nöjd med ljudet. hehe. :tummenupp

men det tog ju några timmar att montera ett highpipe så det blev ju lite mörkt när man skulle köra hemmåt.

Nu har man stuvat undan den till det blir lite bättre väder.

PuDDy skrev:
:yoparty :yoparty :yoparty

Snacka om att jag är glad nu. Tog ut hojen en sväng i malmö idag. 2 grader :va
Kunde nästan skrika av glädje och kyla efter ett tag i hjälmen.
Körde hem till mina föräldrar och monterade på mitt micronrör som har legat och jamat hela vintern att bli påsatt på hojen.

Nu sitter den där och det är som ljuv musik för öronen.
Kay hjälpte till och fick sig en liten åktur där bak. han var oxo ganska nöjd med ljudet. hehe. :tummenupp

men det tog ju några timmar att montera ett highpipe så det blev ju lite mörkt när man skulle köra hemmåt.

Nu har man stuvat undan den till det blir lite bättre väder.

Fett ljud blev det verkligen! :Bugar
Baktänder gaaanska sexigt vid nerväxling o motorbroms! :yoparty Jobbigt med high-pipe dock... Montering: 15 minuter MY ASS :lol

jobbigt med highpipe??
Vad är jobbigt med det?

klart snyggast på alla cyklar.

Fixx skrev:
jobbigt med highpipe??
Vad är jobbigt med det?

klart snyggast på alla cyklar.
-Jobbigt att montera! (för o vara slipon)
Väck me sidokåpa, sits fram o bak, tailen, blinkers&reghållare, modifiera blinkerspositionen, förlänga elkablarna, modifiera fotpinnen... Men klart snyggast JA! :yoparty

ps
Jag ska inte klaga. Jag satt o åt hans mors munkar o drack läskeblask och värmde mig framför elementet medans Pujas slet... :tummenupp

Last edited:
Hmm.... var ligger racehouse och vad kostar det att hyra deras lånemaskiner?? :)

PuDDy skrev:
Tackar för alla svar. då är det bara att rulla tummarna och lipa lite tills tempen ökar lite. Tänkte prova på minimoto iallafall så fort racehouse får in sina lånemaskiner. kanske kan stilla lite körningsmani eller?

Kay skrev:
-Jobbigt att montera! (för o vara slipon)
Väck me sidokåpa, sits fram o bak, tailen, blinkers&reghållare, modifiera blinkerspositionen, förlänga elkablarna, modifiera fotpinnen... Men klart snyggast JA! :yoparty

ps
Jag ska inte klaga. Jag satt o åt hans mors munkar o drack läskeblask och värmde mig framför elementet medans Pujas slet... :tummenupp

gjorde inget sånt när jag montera mitt highpipe på r6:an..
sidokåpan kan man låta va kvar... bakcutsen oxå... bara blinkersen som är bökig....

hehe, en annan förädlade Malmö stad med muller i kväll... :D
Jag borde betala lägre skatt för sådana välgärningar... :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey