Starka bilder från min skada!

Vare sig du har ärr eller inte, så är du så söt så..... :pannkyss

750 e-32 rockar,eller hur mavve???Tur det inte va en sån du skallade bara :) då hade det inte gått så "bra".Hör av dig (när) du behöver delar till bilen,jag har massor.

RocketQueen skrev:
Man fan Mavve va du ser ut! :skrämd

Hur ska de nu gå med att slå folk på käften?
Måste ju ett tag innan man kommer igen efter en sån där grej.

Jätte glad att du lever!
Kry på dig och ANVÄND hjälm!

/M

Jag slår inte folk på käften så lägg av med sånt snack tack.

Det tog 3 veckor sen gick jag till jobbet igen, fast jag fick lunginflamation i 2 veckor sen för antibiotikan hade satt ner mitt immunförsvar sa läkaren så jag blev soffliggandes i 2 veckor till.....

Kommer bara använda hjälm när jag ska gå upp på tävlingsmattan o sparka på folk och när jag kör motorcykel.

Det tog 18års cyklande innan jag slog i huvet och inte fan gör jag likadant de närmaste åren igen liksom. Kan gott ta 18 år till....

Kajlyl: V12 :Bugar

Jacke: Skitbra o veta :tummenupp

Mavve skrev:
Jag slår inte folk på käften så lägg av med sånt snack tack.

Det tog 3 veckor sen gick jag till jobbet igen, fast jag fick lunginflamation i 2 veckor sen för antibiotikan hade satt ner mitt immunförsvar sa läkaren så jag blev soffliggandes i 2 veckor till.....

Kommer bara använda hjälm när jag ska gå upp på tävlingsmattan o sparka på folk och när jag kör motorcykel.

Det tog 18års cyklande innan jag slog i huvet och inte fan gör jag likadant de närmaste åren igen liksom. Kan gott ta 18 år till....

Mavve det var ett litet skämt och du jag syftade faktiskt på ditt intresse. :rolleyes:
För mig är du liksom förknippad med din träning/tävling. Hoppades faktiskt att du skulle kunna fortsätta med den efter detta.

I mina ögon hade du iallafall en väldig tur.

/M

Hur lång tid räknar man med att det tar att "komma tillbaka" efter en sån där grej?

Menar då på tills skallbenet läkt ihop osv.. Man lär ju vara rätt ömtålig i början av läkningstiden så att säga.

Jä! Skulle passat bra in i Rammsteins bilder i Mutter-omslaget, helt klart! :)

Men usch, jag lider med dig. Ser inte kul ut någonstans. Hoppas du blir 100 snart, eller redan är det! :tummenupp

Aaaaaajjjj, vilken iron att hände på en cykel?

p.s Nu är du defentivt hårdare än mig Mavve, dom där ärren kan inte ens jag matcha!

*

Klart magstarka bilder men turligt nog vänder det sig inte.

Jag är glad för att du klarade dig som du gjort,bara någon dag,vecka innan hade vi sets på Yamaha Center o snackat o sedan andra gången man ser/hör så hade detta hänt.

Kul o träffa dig även på Knutstorp,ja snart kryper säsongen ifrån oss men kanske hinner med nåt gas till i Helsingborgsgängets trakter.

RocketQueen skrev:
Mavve det var ett litet skämt och du jag syftade faktiskt på ditt intresse. :rolleyes:
För mig är du liksom förknippad med din träning/tävling. Hoppades faktiskt att du skulle kunna fortsätta med den efter detta.

I mina ögon hade du iallafall en väldig tur.

/M

Sorry, visste inte att du visste.....
Jag kommer fortsätta med min träning/tävling och har redan planerat att ställa mg på mattan inom kort. :)

El Phantasmo skrev:
Menar då på tills skallbenet läkt ihop osv.. Man lär ju vara rätt ömtålig i början av läkningstiden så att säga.

Jag behövde hjälp bara jag skulle resa mig från bilen jag åkte i tex.... Så nog var man mör där ett tag.

Hightuned skrev:
Aaaaaajjjj, vilken iron att hände på en cykel?

p.s Nu är du defentivt hårdare än mig Mavve, dom där ärren kan inte ens jag matcha!

:yoparty

Mavve skrev:
Sorry, visste inte att du visste.....
Jag kommer fortsätta med min träning/tävling och har redan planerat att ställa mg på mattan inom kort. :)

Va bra!
Skönt att du är uppe på benen.
Blev lite illamående av bilderna.
Man är ju en vekling liksom. :)

/M

tIgGeR skrev:
Får man vara så nyfiken och fråga om du hört något angående ersättning?

ersättning får man väl tidigast 2 år efter att skadan skedde, eller har jag fel?

fireblade skrev:
Hmmm... tror jag hittat en anledning till att använda cykelhjälm från och med nu... :3freak

Det konstiga är att det var en hjälmdiskussion här direkt efter olyckan, men fortfarande så tyckte många att hjälm var gay när man cyklade...

Då får jag väl vara gay i så fall. Jag har ca 7,5 Km till jobbet och det är blandat 50 och 70 väg så varför chansa?

Goffe skrev:
ersättning får man väl tidigast 2 år efter att skadan skedde, eller har jag fel?

en jag känner krockade i typ 160 utan bälte. Blev av med ögat, koma och en jävla massa rekonstruktion. Han fick då pengar helvetes snabbt. Bara sprutade pengar åt alla håll när han kom från sjukhuset.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back