Stark kille

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Tycker jag känner igen den där bilden från någon artikel om de där oljorna de sprutade in lite här och var för ett tag sen...var en väldigt stor nyhet i kvällsblaskorna... :rolleyes:

edit. Zana var minsann snabb...

Bart skrev:
No shit!? han har nog sprutat in en hel del preparat för att bli sån..vidrigt..

som sagt de är nån sortes olja som dem sprutar in i armarna. mellan muskel fibrerna eller nått tror ja de stog. så det har inget me styrka att göra det där. så ja fattar inte vittsen att ha det heller för de är ju inte direkt snyggt :kocko :kocko

crm skrev:
som sagt de är nån sortes olja som dem sprutar in i armarna. mellan muskel fibrerna eller nått tror ja de stog. så det har inget me styrka att göra det där. så ja fattar inte vittsen att ha det heller för de är ju inte direkt snyggt :kocko :kocko
Håller med dig till 100%.. kan ju inte vara direkt smidigt heller..

breakdance filmen var rätt grym, det krävs mycket balans och styrka för att kunna klara av något sådant (och mycket teknik framförallt).

Ni som nämnde schaolin munkarna, håller helt klart med om att deras grejjer är riktigt grymma *rent av värre* men jag har svårt att tro att nån av dom munkarna skulle kunna klara av en sådan snurrning på en hand och sedan stå kvar nån sekund iaf.. (visst, träning ger färdighet och dom skulle nog kunna klara det efter många om och men).

Men som sagt: det är en rejäl prestation att kunna klara av det där! :Bugar

*Foxen* skrev:
breakdance filmen var rätt grym, det krävs mycket balans och styrka för att kunna klara av något sådant (och mycket teknik framförallt).

Ni som nämnde schaolin munkarna, håller helt klart med om att deras grejjer är riktigt grymma *rent av värre* men jag har svårt att tro att nån av dom munkarna skulle kunna klara av en sådan snurrning på en hand och sedan stå kvar nån sekund iaf.. (visst, träning ger färdighet och dom skulle nog kunna klara det efter många om och men).

Men som sagt: det är en rejäl prestation att kunna klara av det där! :Bugar

Kunde inte sagt det bättre. Däremot hade breakaren inte klarat av de grejerna som de gör.

Sedan handlar breakdance om stil och taktkänsla, någon som nästan alla asiater saknar :rolleyes:

Synthol,äckligt preparat som ger inflammationer o svullnader.Breakaren var mer imponerande,kräver faktiskt mer magmuskler än armmuskler för att göra det där.

Vet någon av er vad airtrack är? För några år sedan var det inte så många som kunde det, men nu är det ganska vanligt. Fortfarande en av de svåraste tricken:

Airtrack:

http://www.beatup.cz/video/14airtracks.wmv

Tänk er, stå på händerna samtidigt som ni hoppar upp och gör ett varv, landar igen och gör det igen i en cirkel liknande rörelse.

Förresten, en asiat som gör airtracksen :rolleyes:

H4 skrev:
http://www.beatup.cz/video/14airtracks.wmvQUOTE]

Imponerande!

Breakdanceklippet imponerade också, det gör shaolinmunkarna också med sina MA-färdigheter och diciplin. Bruce Lee, Valentino Rossi, tyngdlyftare, fotbollsspelare och fysiker mm också, men på olika sätt.

Visst kanske en person inte blir imponerad av när t.ex Bruce Lee står på 'händer'... på endast pekfingrarna(!!) men för det behöver man inte jämföra hans färdigheter med en pilbågsskytt som alltid prickar mitten.

Eller man kanske kan jämföra så, jag vet inte, men jag tycker inte det är rätt iaf.

thopa skrev:
H4 skrev:
http://www.beatup.cz/video/14airtracks.wmvQUOTE]

Imponerande!

Breakdanceklippet imponerade också, det gör shaolinmunkarna också med sina MA-färdigheter och diciplin. Bruce Lee, Valentino Rossi, tyngdlyftare, fotbollsspelare och fysiker mm också, men på olika sätt.

Visst kanske en person inte blir imponerad av när t.ex Bruce Lee står på 'händer'... på endast pekfingrarna(!!) men för det behöver man inte jämföra hans färdigheter med en pilbågsskytt som alltid prickar mitten.

Eller man kanske kan jämföra så, jag vet inte, men jag tycker inte det är rätt iaf.

Airtrack är breakdance :)

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...