Starholk 1000r

så jääääävla snygg den blir:tummenupp fett impad av ditt bygge!!!:yoparty

Med tanke på tiden så borde du kunnat göra mycket bättre.
På tv gör dom ju lixom snäppet under på, 1h tv tid men kanske 4-5h realtid. ;)

jag kan väl bygga ihop en hoj med en färdig byggd ram och utan insprutning och vattenkylning och utan fjädring på 5 tim . det kan ju inte va så svårt. typ som och bygga lego.

Riktigt vacker cyckel :D
Har du hunnit filmat den ännu?
(Kanske jag som missat, läste igenom hela tråden lite fort)

Fy fan vilken snygg hoj, gillar inte custom hojar så mycket men gillar de som är race inpirerade och denna var grymt :tummenupp :tummenupp

Men du måste berätta för oss hur du gjorde kolfiberdetaljerna och vart du köpte grejerna.. PLZ!!:)

Så **vla cool!! :yoparty :yoparty

Den får de övriga custombyggena baserade på TL motorn att se ammatörmässiga ut
5 :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5 möjliga!

Det där har du gjort bra, riktigt snygg hoj!:tummenupp

Hoppas att den går igenom besiktningen nästa gång så du slipper jävlas mer med det.

БОБАН;3595864 skrev:
Fy fan vilken snygg hoj, gillar inte custom hojar så mycket men gillar de som är race inpirerade och denna var grymt :tummenupp :tummenupp

Men du måste berätta för oss hur du gjorde kolfiberdetaljerna och vart du köpte grejerna.. PLZ!!:)

jag bara lagt på kolfiber på plåtdetaljerna. så plåten är kvar. är inte ute efter och spara vikt. bara utseende. jag målade med svart först så det inte lyser igenom. sen målade jag med spraylim och la på kolfiberväven. sen är det bara och lägga på epoxy ett par gånger sen har jag våtslipat och lagt på klarlack. fick kolfibern o epoxyn av grannen. tror han köpte det på swecomposite.com vet inte vad det kostar.

p ska ställa ut hojen på bil o mc utställning på marieberg i kristinehamn 24/5. och ja. den står i vardagsrummet. :D :D

Hallå..

Får man fråga varför du valt att ställa ut den i Kristinehamn? Är det möjligen så att detta bygge har pågått i kristinehamn hela tiden? Varför har jag iså fall följt det som en dåre här på sh? Har du mer info om utställningen på Marieberg?

Jisses. Vet inte vad man ska säga. Läcker och snyggt. Undrar vad som hänt om man påtade ihop dig med Jörgen???? Ni har ju helt klart talangerna.
Mäkta fin hoj.

tack.:tummenupp kul att folk tycker den ser bra ut när man lagt ner 1000 tim eller vad det nu kan vara.
:tummenupp snyggt jobbat,ska bli kul att se den,går den nåt bra då? men du kanske inte provkört så mycket än? kul touch med randen på sadeln och kolfiber är ju rejjsigt värre:)

:tummenupp snyggt jobbat,ska bli kul att se den,går den nåt bra då? men du kanske inte provkört så mycket än? kul touch med randen på sadeln och kolfiber är ju rejjsigt värre:)

ja. den går ganska bra. det är väl lite småjusteringar i motorn som behöver göras. det verkar gå lite fett tyvärr. vet inte om det går och justera så mkt. får väl köpa power commander och köra den i bänk.

Fan du är en djävla pillmäster du!
Sluta med det där fjantet o kör lite kröss pöjk :D
Grymt bygge joppo:tummenupp

var på utställningen i helgen. fick första pris i mc-klassen. :banana nu åker blinkers och annat skit på igen för nu måste jag få klart med besiktningarna. får nog försöka hitta på några små blinkerser på den sen och några insatser till dämparna för polisen är som hökar på hojen tyvärr. :va att man alldrig får ha nåt roligt ifred utan att dom ska lägga sig i.

Back