star wars faans

• Thread starter Thread starter SW
  • Start date Start date

vad hette filmerna (orginalen från 77, inte remastrade)?

• Antal röstningar
    0
Angående namnen vet jag faktiskt inte, men jag tror iaf att George Lucas är full av skit när han påstår att storyn till episode 1-3 var klar redan från början. Det är ju en massa skit som inte stämmer.

Ex: I episode 4 säger Obi-Wan till Luke att Luke's far (Anakin) var en skicklig pilot första gången han träffade honom. Det stämmer ju inte eftersom Anakin var en smutsig slavunge i episode 1, inte en pilot.
Nja, nog kunde väl Anakin räknas som en skicklig pilot trots att han var en slavunge eftersom han vann sin första tävling i "episode one, Det mörka hotet" (som den heter på svenska), även fast nästan allt gick åt skogen med hans race pod :D

Jag har en kvinnlig kollega på jobbet som är evinnerligt lik den förbannade tönten Jar Jar Binks.

Sådeså!

och du röstade 4.5.6. efter vad du hört? isåfall gjorde du fel.. i pollen stor det svara inte om du bara sett dem remastrade.. alltså ska bara dem som sett originalen och vet att det är originalen svara helst... fritt forum alla får ju svara

Jag har sett filmerna i "original", jag gjorde det i samband med bröstmjölken..

Ser nu att jag missuppfattade frågan, men det är inte så konstigt med tanke på hur illa skriven den är.

Angående namnen vet jag faktiskt inte, men jag tror iaf att George Lucas är full av skit när han påstår att storyn till episode 1-3 var klar redan från början. Det är ju en massa skit som inte stämmer.

Ex: I episode 4 säger Obi-Wan till Luke att Luke's far (Anakin) var en skicklig pilot första gången han träffade honom. Det stämmer ju inte eftersom Anakin var en smutsig slavunge i episode 1, inte en pilot.

Det stämmer alldeles utmärkt att Anakin var en duktig pilot, i "episod 1" vinner han den stora tävlingen...

Last edited:
Råkade titta lite på Phantom Menace häromdagen, vilken skamligt dålig skitfilm...det kryper ju i en när den där jävla JarJar Binks fjantar omkring...som ett dåligt avsnitt ur Fragglarna...:gnissla

Back