Stanna eller lämna SH...

• Thread starter Thread starter @ngel
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

@ngel

Guest
Jag bara undrar...
Ge mig några bra skäl att vara kvar här, så kanske man överväger det igen...
För som nu så är det till ingen nytta känns det som...

Jag gick med en gång i tiden pga av intresset för denna sortens hoj och för att jag älskar att plåta actionbilder och kunna ge dessa bilder till ni som åker... Och massor av er har varit jättetacksamma genom tiden och har sporrat en att ge det lilla extra... Tack alla go ni...
men nu ... Ja jag plåtar knappt något pga andra omständigheter som ingen råder över mer än jag själv egentligen...
De flesta man känner kör glidare och en plastmoppe är smått malplacerad och lappen är förvisso på G och förhoppningsvis snart i hamn ... men ändå... Fortsätta köra sporthoj lär jag nog göra ändå...
Men varför vara kvar här trots det?
Någon som har en sund och vettig förklaring.. Så fram med den nu... Annars är jag en "fd SH:are" snart...

Jag tycker att du ska bestämma helt själv! Jag vet, det är läskigt att ta vissa beslut här i livet. Men du kommer att komma ut som en starkare person efter det här stora beslutet är taget.

Ja jag har ingen bra svar,
Själv hänger jag kvar för mek och teknik delen, bra om hojen strular.
Alla Samåkningar , bandagar, fika med likasinnade.
Tips, skvaller, tokiga trådar, vänner som kör ,plus alla nya vänner jag träffat nu och nya kommande:tummenupp
:fyllisar:banana:tummenupp

Jag tycker att du ska bestämma helt själv! Jag vet, det är läskigt att ta vissa beslut här i livet. Men du kommer att komma ut som en starkare person efter det här stora beslutet är taget.

Tack A.C men ibland behöver man lite feedback från andra innan man själv bestämmer... Allt är ju inte bara svart och vitt... lite grått finns i mellan...

Jag finns! Titta på mig!

:tummenupp

Ja jag har ingen bra svar,
Själv hänger jag kvar för mek och teknik delen, bra om hojen strular.
Alla Samåkningar , bandagar, fika med likasinnade.
Tips, skvaller, tokiga trådar, vänner som kör ,plus alla nya vänner jag träffat nu och nya kommande:tummenupp
:fyllisar:banana:tummenupp

Sant! Det ska vara för den delen med meck man stannar isf... Men de sanna vännerna som också meckar hoj finns ändå om du hänger med på hur jag menar nu... ;)
åker la inte så möed än ju ;) Men snart hoppas jag ...

Last edited:
Ta en paus bara:)
Kom tillbaka när det känns rätt:krama
Hojåka är en hobby som skall kännas kul och passa in i det övriga livet:va

Själv så har jag vinglat mellan enduro/offroad, sporthoar och sportbilar sedan jag var 16 alla e bra på sitt sätt:näsblod

Ta en paus bara:)
Kom tillbaka när det känns rätt:krama
Hojåka är en hobby som skall kännas kul och passa in i det övriga livet:va

Själv så har jag vinglat mellan enduro/offroad, sporthoar och sportbilar sedan jag var 16 alla e bra på sitt sätt:näsblod

Ja du har kanske rätt... Vad vet jag ... :)
Själv aldrig vinglat mellan hoj men väl bil... allt från ettriga japsar till mullriga V8:or... med en och annan tysk raket i mellan... Som du säger alla har sin charm... :)

Ha kvar kontot och kika in när du känner för det. Skriv ett inlägg eller två när lusten tränger på. Shit, det rimmade. :hihi
Hur du än bestämmer tror jag att du nog gör rätt. Du är alltid välkommen tillbaka om det nu skulle vara så.

Vadå "vara kvar här" ? är du fysiskt fastkedjad här om du låter ditt konto vara kvar eller? :va
Herregud.....

:såjaponken inte lätt alltid.

Jargongen på SH är sedan en tid lite tråkig ibland, det va mindre sämre förr... *host*...

Men vi saknar dina bilder så du får ta dig i kragen och halta ut på nästa race och fota min vän!!

:krama

Vadå "vara kvar här" ? är du fysiskt fastkedjad här om du låter ditt konto vara kvar eller? :va
Herregud.....

Ante det skulle komma ett "dumpinlägg" för eller senare ;) :tummenupp Bingo .. du vann! Hahaha
Nej men ibland kan det vara kul att hör hur andra ser på forumet med och man har bidragit med något..

Och för att trösta dig i lite ... Ja jag kommer att lämna.. Nöjd? ;)
Ivf så kan man nog säga som så att någon annan SH:are bidrog till det starkt .. dock inte med inlägg eller liknande här...
Nu ser jag var ribban ligger ....

Jag bara undrar...
Ge mig några bra skäl att vara kvar här, så kanske man överväger det igen...

Äsch, det är ett forum, ingen kan ge dig ett säljpitch.

Känner du att det tillför dig någonting att vara här så ska du fortsätta besöka sidan men känner du att det är meningslöst så är det ju bara att leta efter något bättre att lägga din tid på.

Hur det är bevänt med detta kan du bara svara på själv.

Jargongen på SH är sedan en tid lite tråkig ibland, det va mindre sämre förr... *host*...

Men vi saknar dina bilder så du får ta dig i kragen och halta ut på nästa race och fota min vän!!

:krama

Ja jag håller med till 110%... Saknar dig med gubbstrutt...
Får se om jag haltar iväg en dag ... Tiden får visa.. Kram på sig själv din "simisternisse" ;)

Varför göra en så stor och dramatisk grej av det? Det här är en sida på internet. Det är ju inte direkt så att du verkligen är här på riktigt. Står det inget här som du vill läsa och har du inget att skriva så är det ju bara att låta bli att besöka. Det är ju inget livsavgörande beslut direkt. Det är ett ungefär lika stort beslut som att du funderar på att ha expressen som startsida istället för aftonbladet. Har du däremot nytta/nöje av forumet så finns det väl ingen anledning till att sluta besöka.

Om du nu lämnar SH för gott så tror jag förresten att du är den första av dom som har startat såna tårdrypande farvältrådar som verkligen gör det också.

Har aldrig sett inlägg från dig förut personligen, men ok, hej svejs!

Bifogat

• me-playing-violin--54981.jpg
    me-playing-violin--54981.jpg
    70 KB · Visningar: 37
Last edited:
Äsch, det är ett forum, ingen kan ge dig ett säljpitch.

Känner du att det tillför dig någonting att vara här så ska du fortsätta besöka sidan men känner du att det är meningslöst så är det ju bara att leta efter något bättre att lägga din tid på.

Hur det är bevänt med detta kan du bara svara på själv.

ja valet är taget ... Jag har nog tillfört här vad jag ska känns det som...
OM jag som gixxergubben säger tar mig ut på banan så vet de nära och kära hur de ska kontakta mig för att få bilder...:tummenupp
Plåtar jag så gör jag det för dom och för mitt eget höga nöjes skull...

Varför göra en så stor och dramatisk grej av det? Det här är en sida på internet. Det är ju inte direkt så att du verkligen är här på riktigt. Står det inget här som du vill läsa och har du inget att skriva så är det ju bara att låta bli att besöka. Det är ju inget livsavgörande beslut direkt. Det är ett ungefär lika stort beslut som att du funderar på att ha expressen som startsida istället för aftonbladet. Har du däremot nytta/nöje av forumet så finns det väl ingen anledning till att sluta besöka.

Om du nu lämnar SH för gott så tror jag förresten att du är den första av dom som har startat såna tårdrypande farvältrådar som verkligen gör det också.

Om bakfoten ... helt ... Inga tårdrypande trådar ... Nej min mening med denna tråd .. Sorry om det missuppfattades ...
Men med tanke på de bilder jag delat genom tiden.. Ja då vill man veta...

Men oroa dig inte ... Detta är nog det sista inlägget...
hej och tack...

Har aldrig sett inlägg från dig förut personligen, men ok, hej svejs!

Då har du missat ett antla pixs då ;) hej hej

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti