Standard 600... tråkigt namn...

oscar skrev:
:fatta!

Fyra dagar på Atorp borde väl ge någon ¨chans¨ till regnkörning! :)
Oh fy fasen, ska du åka alla dagarna där?!? Inte illa, men ta då me dig rediga däck så de andra stackarna inte får hål i huvet av ditt gnällande!! :tungan

:tummenupp

alakhai skrev:
Oh fy fasen, ska du åka alla dagarna där?!? Inte illa, men ta då me dig rediga däck så de andra stackarna inte får hål i huvet av ditt gnällande!! :tungan

:tummenupp

Jepp jag ska åka alla dagar som det ser ut just nu...

Sitter rediga däck på nu, som jag faktiskt har testat några kurvor i blött och som då funkade toppen. Efter en liten affär har jag tom 3,5 set regndäck... :)
När jag var inne i din lilla buss så såg jag även dina intermediate som jag tyckte såg väldans häftiga ut, så jag har köpt sådana med! :cool: Nar fan de ska användas har jag dock ingen aning om... :3freak

oscar skrev:
Jepp jag ska åka alla dagar som det ser ut just nu...

Sitter rediga däck på nu, som jag faktiskt har testat några kurvor i blött och som då funkade toppen. Efter en liten affär har jag tom 3,5 set regndäck... :)
När jag var inne i din lilla buss så såg jag även dina intermediate som jag tyckte såg väldans häftiga ut, så jag har köpt sådana med! :cool: Nar fan de ska användas har jag dock ingen aning om... :3freak

Haha, fy fasen va bra alltså!!!.. Vi får helt enkelt enas om nån dag det verkar lagom att åka på dom!! :yoparty De e säkert bra till nåt!!.. :)

Fast mina har ju redan tjänat sitt syfte.... Att impa på dig.. :hihi

oscar skrev:
Duden hade dom i häckeberga, så jäla fett me grepp i dagg

Nyteknik skrev:
Vår klass heter ju 250 Racer. Inte skulle du väl föredra 250 Tävlingsmotorcykel?

Tävlingsmotorcykel är väl lite missvisande. Då är väl snarare "Custom" ett mer passande namn, för att betona att det inte rör sig om serieproducerade saker. Fast det faller ju på att det inte heller är något svenskt ord. Nåja, tyckte tanken var bra i alla fall :)

ZoulFly skrev:
Tävlingsmotorcykel är väl lite missvisande. Då är väl snarare "Custom" ett mer passande namn, för att betona att det inte rör sig om serieproducerade saker. Fast det faller ju på att det inte heller är något svenskt ord. Nåja, tyckte tanken var bra i alla fall :)

Finns det ett svenskt ord för "racer"? :va

oFFkeFF skrev:
ja, rejser ;) Fast racer funkar nog utmärkt på svenska också ;)

Visst är det helt ok med racer på svenska.

Men Goodstuff tyckte att det vore bättre med svenska istället för det engelska Sportproduction.

Vilket fick mig att undra vad Racer skulle kallas på svenska.

Nr:18 skrev:
Trodde vi var överens om att 250R var fikaklassen..... :tungan

Möjligtsvis du och luffaren... Men publiken och jag är inte överens om det ;)
Du kanske skulle prata med några av de 150000 som kollade på 250-em assen :tungan

oFFkeFF skrev:
Möjligtsvis du och luffaren... Men publiken och jag är inte överens om det ;)
Du kanske skulle prata med några av de 150000 som kollade på 250-em assen :tungan
Du tror inte nån av dom var där för att kolla på MotoGP? :7peta

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...