alakhai
Medlem
Oh fy fasen, ska du åka alla dagarna där?!? Inte illa, men ta då me dig rediga däck så de andra stackarna inte får hål i huvet av ditt gnällande!!oscar skrev:
Fyra dagar på Atorp borde väl ge någon ¨chans¨ till regnkörning!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh fy fasen, ska du åka alla dagarna där?!? Inte illa, men ta då me dig rediga däck så de andra stackarna inte får hål i huvet av ditt gnällande!!oscar skrev:
Fyra dagar på Atorp borde väl ge någon ¨chans¨ till regnkörning!![]()
alakhai skrev:Oh fy fasen, ska du åka alla dagarna där?!? Inte illa, men ta då me dig rediga däck så de andra stackarna inte får hål i huvet av ditt gnällande!!![]()
![]()
oscar skrev:Jepp jag ska åka alla dagar som det ser ut just nu...
Sitter rediga däck på nu, som jag faktiskt har testat några kurvor i blött och som då funkade toppen. Efter en liten affär har jag tom 3,5 set regndäck...
När jag var inne i din lilla buss så såg jag även dina intermediate som jag tyckte såg väldans häftiga ut, så jag har köpt sådana med!Nar fan de ska användas har jag dock ingen aning om...
![]()
Duden hade dom i häckeberga, så jäla fett me grepp i daggoscar skrev:När jag var inne i din lilla buss så såg jag även dina intermediate som jag tyckte såg väldans häftiga ut, så jag har köpt sådana med!Nar fan de ska användas har jag dock ingen aning om...
![]()
GSXR1100R skrev:Duden hade dom i häckeberga, så jäla fett me grepp i dagg
Goodstuff skrev:Sport Production 600 om man prompt ska ha ett engelskt namn.
Nyteknik skrev:Vår klass heter ju 250 Racer. Inte skulle du väl föredra 250 Tävlingsmotorcykel?
ZoulFly skrev:Tävlingsmotorcykel är väl lite missvisande. Då är väl snarare "Custom" ett mer passande namn, för att betona att det inte rör sig om serieproducerade saker. Fast det faller ju på att det inte heller är något svenskt ord. Nåja, tyckte tanken var bra i alla fall![]()
Nyteknik skrev:Finns det ett svenskt ord för "racer"?![]()
oFFkeFF skrev:ja, rejserFast racer funkar nog utmärkt på svenska också
![]()
HAHAHAHAHAHAAAAAalakhai skrev:![]()
Ja, så mycke pengar du sparar på bensin varje gång det regnar ute så ska det väl inte vara nåra problem?!?![]()
![]()
![]()
von reisen skrev:Standard låter trist. 600 SP eller Street 600
![]()
Trodde vi var överens om att 250R var fikaklassen.....oFFkeFF skrev:Standard är ju rätt tråkigt, så det är ju rätt passande![]()
Nr:18 skrev:Trodde vi var överens om att 250R var fikaklassen.....![]()
Nr:18 skrev:HAHAHAHAHAHAAAAA![]()
![]()
![]()
Du tror inte nån av dom var där för att kolla på MotoGP?oFFkeFF skrev:Möjligtsvis du och luffaren... Men publiken och jag är inte överens om det
Du kanske skulle prata med några av de 150000 som kollade på 250-em assen![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |