Stajling av über-rd.

Hur många punGter kommer jag orkar göra?

• Antal röstningar
    0
hej lånar tråden lite...
ska byta bromsolja på rd vilken mutter sak lossas?? den ovanför bromsslangen är ju luftare :va

Bifogat

• rd.JPG
    rd.JPG
    52.8 KB · Visningar: 43
säger som jag alltid sagt ge dem nytt liv istället för att leka stylist :argpådato blir bara så trött på människor ibland :4skrika fixa iordning den du lär ju knappat få mer när du säljer den för du gjort om den till en halv taskig så kallad "fajter", ne usch,, vänta med de tills du får större hoj och känner dig mer ambitiös att göra något bra istället för att byta lykta etc.. :4skrika

Rift skrev:
säger som jag alltid sagt ge dem nytt liv istället för att leka stylist :argpådato blir bara så trött på människor ibland :4skrika fixa iordning den du lär ju knappat få mer när du säljer den för du gjort om den till en halv taskig så kallad "fajter", ne usch,, vänta med de tills du får större hoj och känner dig mer ambitiös att göra något bra istället för att byta lykta etc.. :4skrika

Håller med den photoshoppningen såg mega ful ut. Behåll den som den är eller gör nått radikallt.

Det är vad jag tycker men självklart behöver du inte göra som jag säger.

Wargen skrev:
Håller med den photoshoppningen såg mega ful ut. Behåll den som den är eller gör nått radikallt. :va

Det är vad jag tycker men självklart behöver du inte göra som jag säger.

Haru några tips? Jag har svårt att komma på något. Funderat på att plasta en ny röv, vet dock inte hur svårt det är.

Rift skrev:

Ska inte ha en "fajter". Då måste man ha en sporthoj. Dessutom har jag ändrat mig, inte en jävel kommer köpa hojen så jag ska ha kvar den. Vill bara ha något som man slipper skämmas för :gnissla .

Trashcan skrev:
Haru några tips? Jag har svårt att komma på något. Funderat på att plasta en ny röv, vet dock inte hur svårt det är.

Nej tyvärr. Är inte så bra på fighters. Men lycka till! :tummenupp

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck