Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blir bara så trött på människor ibland
fixa iordning den du lär ju knappat få mer när du säljer den för du gjort om den till en halv taskig så kallad "fajter", ne usch,, vänta med de tills du får större hoj och känner dig mer ambitiös att göra något bra istället för att byta lykta etc.. 
Rift skrev:säger som jag alltid sagt ge dem nytt liv istället för att leka stylistblir bara så trött på människor ibland
fixa iordning den du lär ju knappat få mer när du säljer den för du gjort om den till en halv taskig så kallad "fajter", ne usch,, vänta med de tills du får större hoj och känner dig mer ambitiös att göra något bra istället för att byta lykta etc..
![]()
Wargen skrev:Håller med den photoshoppningen såg mega ful ut. Behåll den som den är eller gör nått radikallt.
Det är vad jag tycker men självklart behöver du inte göra som jag säger.
Rift skrev:säger som jag alltid sagt ge dem nytt liv istället för att leka stylistblir bara så trött på människor ibland
![]()
.lasse kongo skrev:hej lånar tråden lite...
ska byta bromsolja på rd vilken mutter sak lossas?? den ovanför bromsslangen är ju luftare![]()
lasse kongo skrev:
Trashcan skrev:Haru några tips? Jag har svårt att komma på något. Funderat på att plasta en ny röv, vet dock inte hur svårt det är.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |