Staffanstorp?

MBGIRL skrev:
Det är faktiskt inget fel på Malmö :fatta!

Har aldrig gillat malmö. Kan väll inte säga att det ligger rationella beslut bakom den känslan.

Kanske inget "fel" på stan, men som någon sa, inte många rätt heller...

oscar skrev:
bo$ken skrev:
För att inte tala om alla dåliga bilförare som finns i Mö!!!

Vänta bara tills de börjar smita från soppanotan, då jävlar kör de så det ryker! :D

Nu är det som så att JAG bestämmer när jag sätter igång pumparna vi data ip & sånt....tar ALLTID regnumret på bilajävlen,,,men visst det finns dom som slinker emmellan ändå.....skitsamm...inte min sua... :3freak

PutteLiten skrev:
Jag kan ju betala lite mer... :)
Ska prova lite att pendal, "lobbar" lite på jobbet att få jobba en del hemifrån, och så, så jag slipper sitta i Malmö varje dag. :)

Ehh..asså nu ska ni staffanstorpare inte ta illa upp men vad finns det att göra
i Staffanstorp? Ni kommer väl alla in till Malmö iaf när ni ska ha kul o gå ut..väl?

Som sagt jag é nöjd med Malmö...nära ut o nära hem.

PutteLiten...tror säkert du kommer va i malmö mycket ändå om du ska ut på kvällarna o så..det eller Lund typ. :rolleyes:

Som sagt Staffanstorp verkar va ett trevligt ställe :) men jag som Malmöbo känner
att jag måste försvara stan. Visst vi har Rosengård och kriminalitet här..men det
verkar ni ha i Staffanstorp osså. Delti fick ju sin hoj vandaliserad i Staffanstorp..
så rötägg finns det överallt... :rolleyes:

MBGIRL skrev:
Ehh..asså nu ska ni staffanstorpare inte ta illa upp men vad finns det att göra
i Staffanstorp? Ni kommer väl alla in till Malmö iaf när ni ska ha kul o gå ut..väl?

Väljer man att bo i Staffanstorp så går man kanske inte ut så mkt...

micke.a skrev:
:va jag går ut varje dag :kocko kan ju bli lite tråkigt
att sitta inne hela tiden :blah :blah :blah

:rofl

Synd man inte hade garaget i källaren, då hade mna kunnat slippa gå ut helt och håller på vintern... :hihi

Mr K skrev:
Hur är det att bo där? - Mycket Bra

Kom på en fika om du har fler frågor.

Kan inte mer än hålla med dig en väldigt lugn "håla!"(inget ont) att bo i, har själv bott där 81-87 i kyrkbyn för att sen flytta till landskrona -> hjärndöd? troligtvis... när hjärnan började fungerar igen så flyttade jag till Lund eftersom jag jobbar där...

108:an från Lund är riktigt skön att gaza på när man skulle hem på nätterna...det gillade inte farbror blå men farbror blå kunde inte hänga på så farbror blå fick åka till byggmästaregatan & tvätta bilen istället...

Fika???

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey