EBS
The one and only
Man blir mörkrädd. Ibland undrar man om dom faktiskt inte vill sitta i 4 år till, dom förbjuder allt som stockholmarna vill och gör.
Rösta RÄTT nästa gång, inte RÖTT.
Rösta RÄTT nästa gång, inte RÖTT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stadspojkarna måste kompensera för något...floodi skrev:helrätt ...... vafan ska dom med stora jävla stadsjeepar i innestan om ????
fan skaffa moped ......
t-rex skrev:Det spännande med suvvar är att det inte borde behövas något förbud, då alla borde inse det självklara i att den i alla lägen är en ersättning för ett försvinnande litet könsorgan.
Du ska inte köra någonting :kockoRalph skrev:Varför är det straffskatt på alla dieselbilar? De drar ju ca. 0,5l/mil??
Straffskatt på Suv:ar och straffskatt på Dieselbilar,vad vill de att vi ska köra?![]()
:kockoOlzki skrev:![]()
...en traditionell svensk "Sossekomplimang" när grannen köpt ny bil, finns inget tydligare sätt att säga "jag vill också ha" på. Fantastisk härligt att höra![]()
/O
t-rex skrev:Min försiktigt negativa inställning till suvvar kommer sig iofs av att en kärring planterade sin xc90 i min s80. Två normala bilar så hade inte mycket hänt. Med en suv inblandat blev det värre. För mig...
Så till suvförare skall inte bara läggas människor med liten **** kärringar som inte borde släppas ut på vägen ingår i den gruppen med. Detta oaktat de uppenbara miljöhänsynen. Vilka iofs är rätt kul att ta upp på en sporthojsajt...
Olzki skrev:Personligen har jag svårt att köpa CO2 resonemanget. Dels eftersom jag själv spyr ut en massa okatalyserade avgaser för nöjes skull på hojen och således svårligen kan komma med pekpinnar men i grunden så tycker jag att den kostnaden betalas med skatten på den extra bensinförbrukningen. Det där om att de tar en massa plats för fotgängare blir ju bara komiskt.
/O
GuW skrev:Jag är tväremot ett förbud.
GuW skrev:Näe förbjud stora törstiga fyrhjulsdrivna bilar, utom för bönder (och mig)
GuW skrev:...ett behjärtansvärt ändamål, HOJKÖRNING!
GuW skrev:Jag skulle gladeligen vilja åka till jobbet...(.......)....... i riktig terräng med.
floodi skrev:helrätt ...... vafan ska dom med stora jävla stadsjeepar i innestan om ????
fan skaffa moped ......

Markus skrev:Hur ska du ha det?
Skall man verkligen gå in och detaljstyra vilka fritidsintressen som är okej och vilka som inte är det? Jämför dödstalen för SUV:ar och hojjar medans du håller på då...
Åk på vägen, så "behöver" du ingen SUV...
Markus skrev:Vad ska du med en KTM till? Nöje antar jag? Känns bra? Kul grej liksom? Vet du...... alla har inte samma intressen, förutom i vänstersluskarnas värld.![]()

floodi skrev:tycker bara inte en stor jääävla jeep hör hemma i storstan bara irriterande
när man kommer med bil på en smal jävla väg så står det en stor jävla
jeep jävel med nån kärring som inte vet vart hon har arslet på jeepfan
![]()
SSB skrev:Jag tycker att utspelet leder till så många roliga följdfrågor.
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|