Stackars Basshunter :)

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
UrbanTiger skrev:
2329664 Äkta sVensk avundsjuka :gnissla
Killen gjorde en "trance-låt" om en bot och den var tydligen "bra". Var är felet :va


Helt korrekt :rolleyes:


Om någon tänker eller har egna åsikter så är det svensk avundsjuka
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Haha, personligen tycker jag låten är skitbra! Fan vilket ös det blir på dansgolvet när den går på. Texten är lite B måhända och innehållet är ju tämligen pinsamt men det kvittar lixom.
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Låten är hur bra som helst.
Videon var kass och likaså det där framträdandet på Grönan, (jag stängde av direkt:D ). Men det är väldigt få låtar som är bra live, (alltså utan playback), så på det viset är det väl inte så konstigt att det sög, hehe.

Förra året var det Gunter, iår Basshunter:nicka
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
TinaTjejen skrev:
Låten är hur bra som helst.
:va

TinaTjejen skrev:
Men det är väldigt få låtar som är bra live, (alltså utan playback), så på det viset är det väl inte så konstigt att det sög, hehe.
Har du varit på någon konsert/spelning med "riktig, levande" musik någon gång? Alltså inte popdyngaskit som spelas på radion a'la Paris Hilton, Basshunter, Gunther, Carola eller vad fan som helst?

MÅNGA om inte alla låtar blir bättre live. Under förutsättning då att de som framför musiken ÄR musiker och SPELAR musik. Alltså inte radiofuckon.

Ja ä int' bitter. :tungan
 

MikkE

Guest
Zormin skrev:
2328382 Stackars Basshunter? Tydligen hade de gjort denna variant utan att fråga om lov (http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,861281,00.html). Det luktar stämning. Han lär nog inte komma fattigare ur situationen...
"Mår kasst"
Nu sprids den holländska versionen "Ik heb een boot" ("Jag har en båt") snabbt och hotar att förstöra Altbergs möjligheter att lyckas utomlands.
- Jag vet varken ut eller in och mår jävligt kasst av det här, säger Jonas Altberg, 21.
- Jag vet att jag som musiker aldrig skulle sjunka så lågt och spotta någon i ansiktet som de har gjort mot mig.
Altberg hörde låten och såg musikvideon i förra veckan.


Men för fan vilken tomte!! Hahha,
Uppträdandet på Grönan var fan inte helt hundra heller :rofl

Holländarnas video var fin :rolleyes:
Bara bejbsen som var fin fina

Zormin skrev:
2335034 Stackars, stackars Basshunter. Nu blir han antastad på scenen också!!!
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,863415,00.html
Ååååå neeeej! Stackarn som har världens chans att taffsa tillbaka... sååå synd om han


Har har vart blodig på scenen också.. uj uj uj. INTE LÄTT ATT VARA EN BASSHUNTER
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,850564,00.html
 
Last edited:

Scorpion.SE

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Ort
Västerås
Hoj
*Såld*
hållundan skrev:
2335227 :va

Har du varit på någon konsert/spelning med "riktig, levande" musik någon gång? Alltså inte popdyngaskit som spelas på radion a'la Paris Hilton, Basshunter, Gunther, Carola eller vad fan som helst?

MÅNGA om inte alla låtar blir bättre live. Under förutsättning då att de som framför musiken ÄR musiker och SPELAR musik. Alltså inte radiofuckon.

Ja ä int' bitter. :tungan

Precis, tacka vet jag Sven-Ingvars, det e grejer det:yoparty (Ironi)
 

erikjönsson

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 1290 Superduke R 2017
Pinsamt på Grönan.

Han HAR fler låtar som är bra Och som kan passa på radion.

Har någon hört hans låt Strand Tylösand ?? Skicka PM om ni vill ha den !!
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
acura skrev:
2329991 Som tur är så har vi Asshunter (perrra) som förtydligar för alla noobs att faktiskt heter bot. http://perrra.debian.st/Asshunter-Det_Heter_Faktiskt_B_O_T.mp3

haha vad va det där för spärrmongo då.. kanske borde läsa lite mer engelska innan han försöker sig på uttal, det är ju ingen medecin han sjunger om :tungan

själv har jag faktiskt inget emot boten anna.. tycker det är kul med lite nörderi i en annars så urtråkigt stereotypisk genre.
se bara på den här tråden.. alla verkar hata låten (och basshunter:va )men bara för att dom slängt in lite bikinibrudar i den holländska versionen så blir den plötsligt helt ok (trots att holländska låter förjävligt i både sång och tal).
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
hållundan skrev:
2335227 :va

Har du varit på någon konsert/spelning med "riktig, levande" musik någon gång? Alltså inte popdyngaskit som spelas på radion a'la Paris Hilton, Basshunter, Gunther, Carola eller vad fan som helst?

MÅNGA om inte alla låtar blir bättre live. Under förutsättning då att de som framför musiken ÄR musiker och SPELAR musik. Alltså inte radiofuckon.

Ja ä int' bitter. :tungan
Näe, de har jag inte.
Faktum är att jag aldrig varit på nån direkt konert.. annat än sånna jippon som va på Grönan när man va yngre, som NRJ och Power annordnade...

Jag har inte ens vart på allsång på skansen.

burner skrev:
2335938 Krävs inte mycket för att göra dig nöjd :hihi
Det kan du ju få tro om du blir gladare av det:brynad
 
Last edited:
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top