Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
Esquire skrev:
Det var lite melodifestivalen över det hela.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Esquire skrev:
Zormin skrev:2328382Stackars Basshunter? Tydligen hade de gjort denna variant utan att fråga om lov (http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,861281,00.html). Det luktar stämning. Han lär nog inte komma fattigare ur situationen...
Underskatta aldrig genomslagskraften hos enformig och trallvänlig musik...Rikkard skrev:2328965Ja stålar kommer han nog behöva, nån mer hit-låt tror jag inte han lyckas med.
Esquire skrev:2328976Underskatta aldrig genomslagskraften hos enformig och trallvänlig musik...
Gissar på att ventrilolåten kommer blir hyffsat storRikkard skrev:2329005Förvisso sant, men det här var nog "a one hit wonder".
Han har ju gjort fler låtar men ingen har hört dem, så antagligen suger dem.
Jo jag har hört dom, har haft några låtar sen innan han blev känd,Rikkard skrev:2329005Förvisso sant, men det här var nog "a one hit wonder".
Han har ju gjort fler låtar men ingen har hört dem, så antagligen suger dem.
Mackis skrev:Kul eftersom runt 50% som hör låten tror att dom sjunger om en båt![]()
Ozzian skrev:Tycker det var lite kul att Gry Forsell så tydligt presenterade låten som BÅTEN ANNA, inte så lätt minsann![]()
sp33dy skrev:2329229Personliga favoriten, dansbandsverren; http://video.google.com/videoplay?docid=-2361737038521516942&q=anna+spelas+på
burner skrev:2329193Jag skulle tro att det är bra många fler än 50% som tror det är en vanlig båt han sjunger om.
Fråga 100 personer på stan så är det säkert 95% som tror att den är en båt som han sjunger om.
Det trodde jag även själv tills jag se videon och insåg att det var en IRC bot.![]()
Lyssnar man på texten så framkommer det förstås att det är en IRC bot.
Basshunter (abborre-fiskare?) uttalar 'bot' i sången som båt, så det är inte så konstigt egentligen.Mackis skrev:2327673Japp, det är de som är så komiskt. Dom sjunger verkligen om en båt.
Kul eftersom runt 50% som hör låten tror att dom sjunger om en båt![]()
morlock skrev:2329734Basshunter (abborre-fiskare?)
Basshunter uttalas 'Bejshunter' som betyder ungefär Bas-Jägare (som i basljud)morlock skrev:2329734Basshunter (abborre-fiskare?)
Nähä?Oddjob skrev:2329947Basshunter uttalas 'Bejshunter' som betyder ungefär Bas-Jägare (som i basljud)
det är samma stavning som Basshunter 'BässHunter' som blir aborrjägare
Base (Bejs) = Bas som i månbas, fiendebas
Bass (Bejs) = Bas som i, jag har en fet bas i min 240
Bass (Bäss) = Aborre som i firren
![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=-4826944407865830684&q=all+your+baseOddjob skrev:2329947Base (Bejs) = Bas som i månbas, fiendebas
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |