Stackarn....

Han kom ju 30 mil iaf. Min gammla gixx 1000-03 gick 5 mil sen krasch. Generatorkåpa, styre, kopplingsgrep och fästet för det, fotpinne, ljuddämpare ihoptryckt, alla kåpor förutom höger sido kåpa, även kåpglaset vridet och skrapat, vind skiva fram, kåpstag, repor på ram mm. Men visst är det synd om grabben. Men som man lever får man betala.

Ylle skrev:
Han kom ju 30 mil iaf. Min gammla gixx 1000-03 gick 5 mil sen krasch. Generatorkåpa, styre, kopplingsgrep och fästet för det, fotpinne, ljuddämpare ihoptryckt, alla kåpor förutom höger sido kåpa, även kåpglaset vridet och skrapat, vind skiva fram, kåpstag, repor på ram mm. Men visst är det synd om grabben. Men som man lever får man betala.
Gisses!!!....Hade du helförsäkring?....

Blanco skrev:
Jag förstår....... Men 5 mil bara....Vad hände?

Allt kan hända och det vet du men för dom som inte vet så, Det kan hända fort. Det spelar ingen roll om hojen gått 10 eller 2000 mil händer det så händer det.

Hornet_600 skrev:
Hehe...anade just det... :hihi Var det du som satte eld på stocken?

Ja men det var inte meningen. Bushmen sprang och yrade om brandsläckare jag fattade inte varför :va Sen vred jag på pannbenet och såg :hihi :brinnerup :brinnerup

Försökte idita stavning men det blev nog bara värre. Suck vad jag är slut..

Last edited:
Ylle skrev:
Ja men det var inte meningen. Bushmen sprang och yrade om brandsläckare jag fattade inte varför :va Sen vred jag på pannbenet och såg :hihi :brinnerup :brinnerup

Såg det inte själv men sett filmen... Så dj...la hårdrock! :yoparty

Last edited:
Hornet_600 skrev:
]Ja men det var inte meningen. Bushmen sprang och yrade om brandsläckare jag fattade inte varför :va Sen vred jag på pannbenet och såg :hihi :brinnerup :brinnerup[

Såg det inte själv men sett filmen... Så dj...la hårdrock! :yoparty

Vart finns filmen?

Hornet_600 skrev:

Ja så kan det gå, Men när hojen går sönder på för några mil. Kanske husabussägaren ska ta efter min melodi. Alltså när hojen endå är en vårta i skitan ellda så det bränner. Det känns bättre då. Fuc.. If och Läns fö.... sköna telesamtal med Holmia är som en dil.. i flickvännen.

Ylle skrev:
Ja så kan det gå, Men när hojen går sönder på för några mil. Kanske husabussägaren ska ta efter min melodi. Alltså när hojen endå är en vårta i skitan ellda så det bränner. Det känns bättre då. Fuc.. If och Läns fö.... sköna telesamtal med Holmia är som en dil.. i flickvännen.

Vår vän Murphy eller vad han nu hette har en viss roll i detta. Har man nåt man är rädd om så nog fan blir det nåt tok...men har man nåt rat man helst av allt vill nån skulle köra rätt in i så klarar man det utan en skråma...fantastiskt egentligen.

Ylle skrev:
:fyllisar

Ohh min polare har alla de där delarna som han behöver i tyskland ;) 15.000kr ska han ha för allt =) Men vet ej årsmodell på hojen, för de e hans farsa den står hos men de går ju kolla upp :P

Pr0bz skrev:
Ohh min polare har alla de där delarna som han behöver i tyskland ;) 15.000kr ska han ha för allt =) Men vet ej årsmodell på hojen, för de e hans farsa den står hos men de går ju kolla upp :P
Gör killen en tjänst då och kolla upp delarna och kontakta stackaren.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN