Stack från MC polis i malmö

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Igår föll det sig som så att en person på MC körde fram mot ett stoppljus, och väl där la av en rejäl stoppie.Bredvid honom kom det upp en varadero med en mysigt goretex klädd förare. När han sträckte ut armen för att ta tag i stoppie-pågen så gick det nog inte som denna förklädda farbror blå hade tänkt sig. Utan förvarning startar pågen som skall stoppas med en burnout rätt över korset då det var rött ljus. Polisen efter och jakten var igång. Men eftersom den jagade hojföraren är otroligt skicklig(läs galen :D ) så blev resultaten att den äckliga snuten fick noll napp och token :1pajas klarade sig undan...

[Bullen mode on]
".... och givetvis är personen i filmen inte den som har skrivit brevet"
[Bullen mode off]

Mr K skrev:
[Bullen mode on]
".... och givetvis är personen i filmen inte den som har skrivit brevet"
[Bullen mode off]
:rofl FF är en riktig sagofarbror

hahaha

Von Vettet skrev:
Igår föll det sig som så att en person på MC körde fram mot ett stoppljus, och väl där la av en rejäl stoppie.Bredvid honom kom det upp en varadero med en mysigt goretex klädd förare. När han sträckte ut armen för att ta tag i stoppie-pågen så gick det nog inte som denna förklädda farbror blå hade tänkt sig. Utan förvarning startar pågen som skall stoppas med en burnout rätt över korset då det var rött ljus. Polisen efter och jakten var igång. Men eftersom den jagade hojföraren är otroligt skicklig(läs galen :D ) så blev resultaten att den äckliga snuten fick noll napp och token :1pajas klarade sig undan...

Ditt användarnamn är valt med omsorg :lol :lol

Malmö-motard skrev:
Ditt användarnamn är valt med omsorg :lol :lol

Jag ville egentligen ha alias pappi-raul eftersom jag följer lagar och förordningar.Men som ett förtydligande: det var inte jag som körde....men storyn är absolut sann.....å garven var många!! :lol

jag såg den där föraren tidigare på kvällen.. då va han helt svartklädd... så det måste ju va gåstrajdor.. eller :confused:

Zxr_Green skrev:
jag såg den där föraren tidigare på kvällen.. då va han helt svartklädd... så det måste ju va gåstrajdor.. eller :confused:

Bara för att du ser killar i lackkläder så behöver de inte köra hoj..

Von Vettet skrev:

Var det en 98:a R1 Streetfighter??????????????????

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra