St Tropez!!!!!!!!!!!

An3Azz skrev:
Nej den svenska ironin...för helt ärligt skiter jag i vilket
men varför skapades tråden för första början om alla skiter i vilket. Måste erkänna att ibland blir man avundsjuk när man ser vilka bilar och brudar de får pga sina pengar ... men "gräset är alltid grönare på andra sidan" lr som någon här på sh tidigare utryckte sig "polarens flickvän har alltid större bröst" :hihi

När jag hämtat min GRÖNA kawa så kommer jag få alla brudar :banana

ceasar skrev:
Att brats skulle vara avundsjuka på folk i USA..

Jag kommer från ett "fint" område i Sthlm, gick i skolan i Saltsjöbaden, hänger nästan bara på Café opera, Köket och Laroy runt stureplan och jag har aldrig hört talas om att någon brat skulle vara avundsjuk på någon i USA, kanske Donald Trump, men knappast några "random guys".
Det är dock ingen unik tankegång jag var inne på. De var ex. inne i samma banor på radion för några veckor sedan, när just uttrycket "svenska avundsjukan" diskuterades. I sverige ser vi inte per automatik upp till människor med mycket pengar, vilket kan irritera berest rikemansfolk som är vana vid människors beundran av "lyckade" personer i t.ex. usa.

brinckis skrev:
men varför skapades tråden för första början om alla skiter i vilket. Måste erkänna att ibland blir man avundsjuk när man ser vilka bilar och brudar de får pga sina pengar ... men "gräset är alltid grönare på andra sidan" lr som någon här på sh tidigare utryckte sig "polarens flickvän har alltid större bröst" :hihi

När jag hämtat min GRÖNA kawa så kommer jag få alla brudar :banana

Vet ej, jag skapade den inte utan hängde bara på :D Sen är det såhär gräset är ikke grönare på andra sidan det ser bara bättre ut på håll :D

I VIP rumnet där får bratsen sitta, vägra dricka annat än mäklardricka.

UrbanTiger skrev:
Klart man ska dit. Brukar kalla det snyltveckan. Fixal lite koola kläder och skor, glasögon och en fet klocka. Allt fejk på fina märken givetvis men vad får man för 2-3 tusen. Ingen märker någon skillnad och man ser ut som den värsta stekaren med balåtkammat hår och pepparkaksbränna. De är bara att glida med och hälsa på alla som ser ut att vara i läge att shoppa drinkar eller krubb. Dom bara bjuder.....
Är detta sant? Kyligt i så fall. Deras kultur mår nog gott av lite infiltration :banana

Klart att du får...
Vi hyr en buss, 50-60 pers kan vi åka men då får några bytas om och stå.

1. UrbanTiger
2. mb
3. P@trik
4. Nettan
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Klart att du får...
Vi hyr en buss, 50-60 pers kan vi åka men då får några bytas om och stå.

1. UrbanTiger
2. mb
3. P@trik
4. Nettan
5.DirkDiggler
6.
7.
8.
9.
10.

Jag jobbar ju med ungjävlarna, klart man måste haka på och hålla lite pli på dem även på semstern :yoparty :banana :tummenupp :tuttar :arsele

mb skrev:
Det är dock ingen unik tankegång jag var inne på. De var ex. inne i samma banor på radion för några veckor sedan, när just uttrycket "svenska avundsjukan" diskuterades. I sverige ser vi inte per automatik upp till människor med mycket pengar, vilket kan irritera berest rikemansfolk som är vana vid människors beundran av "lyckade" personer i t.ex. usa.

Du har rätt i att ingen ser upp till den som har mycket pengar. Istället ser medel- och arbetarklass ned på överklassen, vilket beror på avundsjuka i förklädd form. Det är en naturlig reaktion i ett samhälle där det är viktigt att alla är lika mycket värda.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8