stövlar

zippo

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2004
Ort
Karlstad
Hoj
ingen för tillfället
tja
jag undrar lite över vad för stövlar jag ska köpa...?
efter som man är student så har man ju inte så speciellt mycket pengar. men jag har ungefär 1000-1500 kronor att lägga ut.
har ni några förslag?
 
Louis.de har ju lite Sidi-boots o lite annat till väldigt bra priser.

Lägg dock till 22 jååro för frakten..
 
Här Boots finns det mesta i varierande prisklasser :)
Hoppas att du hittar nåt!

//TwinSucker
 
Om du inte måste ha flashiga stövlar kan jag tipsa om en mp-asu stövel som inte kostar mer än 1000kr och är en väldigt stabil stövel (verkar helt ok ur skyddsynpunkt).
MP-ASU stövel

p.s Kanske någon Finne kan översätta texten åt dig d.s.
 
zippo skrev:
men jag har ju snackat me dom! :tungan o dom sa att dom inte skickar till sverige...

Då är det nog dags för dom att ta bort oss ifrån sin lista då..

* Argentina
* Australia
* Austria
* Belgium
* Bermuda
* Brazil
* Canada
* Chile
* China
* Colombia
* Costa Rica
* Denmark
* Dominican Republic
* Finland
* France



* Germany
* Greece
* Guam
* Guatemala
* Holland
* Hong Kong
* Ireland, Republic of
* Israel
* Italy
* Japan
* Luxembourg
* Mexico
* New Zealand
* Panama



* Peru
* Portugal
* Puerto Rico
* Singapore
* South Korea
* Spain
* Sweden
* Switzerland
* Taiwan
* Turkey
* United Arab Emirates
* United Kingdom
* Venezuela


http://www.international-orders.com...o;jsessionid=5DA2767BDDFE3D11653621C9058BED1C
 
P@trik skrev:
Då är det nog dags för dom att ta bort oss ifrån sin lista då..

* Argentina
* Australia
* Austria
* Belgium
* Bermuda
* Brazil
* Canada
* Chile
* China
* Colombia
* Costa Rica
* Denmark
* Dominican Republic
* Finland
* France



* Germany
* Greece
* Guam
* Guatemala
* Holland
* Hong Kong
* Ireland, Republic of
* Israel
* Italy
* Japan
* Luxembourg
* Mexico
* New Zealand
* Panama



* Peru
* Portugal
* Puerto Rico
* Singapore
* South Korea
* Spain
* här finns inget...
* Switzerland
* Taiwan
* Turkey
* United Arab Emirates
* United Kingdom
* Venezuela

Fixat !!!! :crash
 
tja igen
köpte ett par SIDI vertebra på rea för 2000 spänn!
så nu e de bara ut och åka så fort det blir lite varmare!! :banana
 
zippo skrev:
tja igen
köpte ett par SIDI vertebra på rea för 2000 spänn!
så nu e de bara ut och åka så fort det blir lite varmare!! :banana

Det gick som det brukar...man planerar att satsa 1000-1500 och i slutändan så blir det 2000-2500 :D

Bra köp förresten :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top