stövlar Thor Quadrant

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
har ett erbjudande om köpa Thor Quadrant crosstövlar billigt,
tyvärr är de långt borta så jag får köpa grisen i säcken isf.

Någon som har/provat sådana? Bra lr anus?

Jag måste ju bara göra ett bump på denna tråd, har beställt ett par thor quadrant, vad säger ni? bra eller anus?

Jag har ett par, tycker dom känns lite klumpiga på något sätt. KAn dock inte sätta fingret på vad.

Kan tillägga att jag inte har provat särksilt många stövlar så jag har inget att gämföra med direkt.

var inne på att köpa sånna innan, testade dom och gillade inte alls dom. tycker vinklen på själva stövlen stämmer inte med ens ben så dom sitter helt konstigt tycker jag det känns som, satte min fot i alpinestar stövlar och köpte dom direkt, passade mig helt perfekt,

har en polare som kör med Quadrant stövlarna och han e nöjd men tycker att dom känns lite plastiga, och där kan jag också hålla med, alpinestar stövlarna känns så mycket mer "ombonade" än vad Quadrant gör

jag kör med Alpinestar Tech 3 ~2000kr och är supernöjd, tittade på Tech 7~ 4000kr och kände ingen skillnad i utformingen jämfört med Tech 3 så jag kan inte bli mer än nöjd med mina iaf :) bra pris, skön som tusan, känns väldigt smidig när man "gått in" den
det enda negativa är att spännena kan vara väldigt krångliga att få i, då man kan slå sig ömm i händerna utan att dom låser, men annars så är stövlen super

Slutsumering från mig

Thor Quadrant = 4/10
Alpinestar Tech 3 = 7/10
Alpinestar Tech 7 = 4/10

Mvh
Jonte

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back