Stövlar i Italien?

Pyton

British Steel
Gick med
23 Jun 2004
Hoj
Yamaha SR500, Triumph TT600, R6
Tänkte åka till Italien och Kroatien en sväng och undrar om någon vet hur prisläget på SIDI-stövlar är där?

Eller är det postorder från Tyskland som gäller trots att det är Italienska stövlar?

Tackar!

Pyton skrev:
Eller är det postorder från Tyskland som gäller trots att det är Italienska stövlar?

...Svensk sprit är ju knappast billigast i SVerige så...
:rolleyes:

...beställde Sidi från Louis.. Men det var iofs mest för att jag inte orkade leta runt mycket mer och dessutom beställde en hel del annat på samma gång.

Pyton skrev:
Tänkte åka till Italien och Kroatien en sväng och undrar om någon vet hur prisläget på SIDI-stövlar är där?

Tackar!

Hvor i italia skal du?

Tror knappast du tjänar många sekiner på att köpa dem där. Sidi är en stor tillverkare av cykelskor också, och för några år sedan när jag var runt i Italien passade jag på att jämföra. Det var ungefär samma priser, något ställe var lite billigare. Inte värt besväret...

Pyton skrev:

Tackar!

Tur att man känner alla landslag runt om i världen...
Jag mailar bara en fråga så ordnar sig på något sätt..
Har iofs inte kollat på hojprylar med Kroatien, Slovenien eller Italien än.
Kanske ska maila Ivan Mrden i Kroatien och höra om jag ska komma ner och köra bana i sommar och segla lite i deras underbara skärgård.

Kroatien är billigare än Slovenien. Och Slovenien är billigt. Men iofs så är inte Kroatien med i EU som Slovenien än:(
-Får jag några problem med polis eller tull i Slovenien så ringer jag bara Uros. Sen är det bara att åka vidare :banana

Ni vet väl att det finns några alpbyar i Italien som är helt skattebefriade :fyllisar

Men nu ska jag plocka isär datorn och fixa lite. Hörs förhoppningsvis om några dagar.

Dal-Mausen

.

Azzurro skrev:
Hvor i italia skal du?

Bergamo, därifrån blir det hyrbil (tyvärr, men vi är flera och det är bara jag som inte behöver stödhjul) till Slovenien och Kroatien. Får väl hålla ögona öppna efter någon handlare där och se vad de har att komma med.

Tack för svaren!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...