Stövel sanering

RSV_R skrev:
Här kommer svaret... Men den finns nog inte i Sverige! Flickan min köpte den i Australien.... Heter iaf "SARD WONDER STICK", hjälper även mot illa luktande kläder...

Euhhh, så nära men ändå så långt bort. Håll hårt i din behållare :)
Din tjej kanske har bekanta som bor i Aussieland. Om den funkar så bra kanske det vore en idé att be dem skicka hit en låda med spray.

Bamse skrev:
Euhhh, så nära men ändå så långt bort. Håll hårt i din behållare :)
Din tjej kanske har bekanta som bor i Aussieland. Om den funkar så bra kanske det vore en idé att be dem skicka hit en låda med spray.

Bara på lång resa tyvärr.... Men min håller jag hårt i!! Så försök inte! :tungan

Min tjejs syrra bor i Australien...
Vi ska ner över nyår.
Antingen be henne skicka eller så ska jag köpa med hem..

Mja, det är ju inte pjucken som är problemet utan symptomet. Asså, du får ha lite koll på fossingarna, ta hand om dem, smörj dem, byt strumpor ofta osv osv. Rent och torrt är a och o!

Vad det gäller att fräscha upp sunkiga dojjor tycker jag att tvätt och frys är det enda som funkar hyfsat, spray osv är bara nåt hokuspokus som döljer stanken ett tag men det blir fan i mig värre i längden. Iaf det jag har provat.

bebbe skrev:
Har hört att man skall lägga skorna i frysen :rolleyes: Fast jag vet inte om det fungerar :va

Pratade med en mcklädesfirma när vi köpte mckläder åt min sambo idag om det där med ilaluktande stövlar. han sa att man kunde lägga dem i frysen i två dygn och det skulle fungera bra.

Så man får la prova när de börjar att luckta :4skrika :brinnerup

jag var skeptisk först ....men :tummenupp

Frysen funkar på allt (även jummpadojjor)

När farsan var ung och jobbade på Vin & Sprit. Varje morgon lade han ner fötterna i en hink med 98,6 procentig sprit. Det funkade skit bra sa han :)

PiT skrev:
När farsan var ung och jobbade på Vin & Sprit. Varje morgon lade han ner fötterna i en hink med 98,6 procentig sprit. Det funkade skit bra sa han :)

HAHA! Då gör verkligen sprit livet lättare :fyllisar :rofl

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!