Största innomhusbanan!!!

GSXR1100R skrev:
Börjar det 19.00 i Landskrona, hur hittar man dit :confused:

Tiderna är inte helt fastställda ännu. Men eftersom han fått ställa in
MM-körningen 4 onsdagar på rad ska han försöka öppna redan 18:00,
ring sön-em och kolla själv: 0418-132 08
:D
PS: Brukar vara så här struligt innan jul. Han arrangerar något slags
julbord med go-kart körning. Efter jul brukar det lugna ner sig igen.
Då gasar vi ons+sön. :banana
DS

F-n skall alla till Landskrona. :huvet Ja, ja då får jag väl kappas lite med Daniel och danskarna istället. :yoparty

Jag tycker inte att det är lönt att gå och vänta hela dagen för att sedan köra genom halva Skåne för att få köra MM i 2 timmar.

EasyRider skrev:
F-n skall alla till Landskrona. :huvet Ja, ja då får jag väl kappas lite med Daniel och danskarna istället. :yoparty

Jag tycker inte att det är lönt att gå och vänta hela dagen för att sedan köra genom halva Skåne för att få köra MM i 2 timmar.
Jag kan inte på dagen, kör hellre på RH men 10-14 funkar sällan för mig, bättre att gasa på kvällen så sover man bra sen.

men att ligga och trycka samma bana hela tiden är inte heller kul... jag körde ca 3000 varv förra året så det känns lite som man kan den banan!

Meli skrev:
ska du köra från jönköping för att träna då?

Vadå?!!? Vi har ju haft folk både från Göteborg och Kalmar i Malmö.
Jag har tom varit i Göteborg och tränat.
Det ÄR kul ombyte :banana
Klart det ska komma folk överallt ifrån och testa hur det är att
vara bortskämd med 2 asfalterade inomhusbanor. :D

jo jag vet men det borde vara bättre att åka till RH isåfall om man kommer ända från Jönköping.. Landskrona är ju inte färdig än!

Vi kommer 2 st från Kalmar o wheelar/leker
på racehouse imorn. Grymt kul när man inte har kört där så mkt, hoppas
bara hojen funkar denna gång! Förra gången gick den bara på halvgas, men det var ju iof inte så kontigt då jag hemma upptäckte att det var en spricka i insugsgummit:-(

Hoppas det blir mycket folk, nån som har koll på om hur många som ska dit?
Brukar det vara många danskar där o köra också?

Kul att testa ny bana, trevligt med gratis kaffe & kaka, banan kan göras längre om man utnyttjar ytan lite bättre men den va rätt så ball, dom långsamma partierna va rätt så hala men man vänjde sig efter ett tag.

Det enda som störde lite va att det saknades bra ventilation, hade alla kört på miljösoppa så hade det kanske funkat ändå, sen gillade jag inte dom stora oljefaten men dom flyttades ut en bit och sen va det ok.

100:- är det värt utan tvekan :tummenupp

Mina bromsbelägg va ganska slut före träningen och är nu helt slut.

Last edited:
Lyfter tråden lite...
WRT har öppet samtliga sön och ons
under helgerna! :tummenupp
Glömde förresten, det går att köpa ett klippkort.
800:- för 11 körningar! Halva priset mot RH...

De ska visst fixa hemsida snart...

Hörs!

Last edited:
Personligen tänker jag inte köra där igen förän dom fixat ventilation. det är farligt att vistas där inne ju.. avgaserna och inte minst koldioxiden som man inte märker...

Back